AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #1 Skrevet 3. september 2019 Foran pasienter eller elever for eksempel? Anonymkode: 25c9d...afe 3
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #2 Skrevet 3. september 2019 Fordi man har sovet dårlig altså. Ikke fordi den andre kjeder en Anonymkode: 25c9d...afe
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #3 Skrevet 3. september 2019 Bare hold deg foran munnen, folk som gaper hemningsløst foran andre er så ufint. Anonymkode: aad95...32c 3
Thyra Skrevet 3. september 2019 #5 Skrevet 3. september 2019 Ufint og ufint. Gjesping er jo ikke akkurat viljestyrt. Er det ufint å hoste på jobb? 4
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #6 Skrevet 3. september 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare hold deg foran munnen, folk som gaper hemningsløst foran andre er så ufint. Anonymkode: aad95...32c Dette👆🏻Og for all del prøv å hold igjen Så godt du klarer hvis du prater med noen. Anonymkode: f1b9e...d33
Gjest BangersBeans&Mash Skrevet 3. september 2019 #7 Skrevet 3. september 2019 Tenker selv som når jeg f.eks har vært pasient på sykehus, så oppfatter jeg ikke gjesp som noe ufint. Host, gjesp, nys. Lite man kan kontrollere annet enn å holde seg for munnen Gjesping kommer jo ofte når det er litt innestengt luft, og er jo bare kroppen som har behov for litt påfyll av oksygen.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #8 Skrevet 3. september 2019 Ja, det er ufint. Anonymkode: 966bb...508
Lykkehjerte Skrevet 3. september 2019 #9 Skrevet 3. september 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Foran pasienter eller elever for eksempel? Anonymkode: 25c9d...afe Ja, det tenker jeg er svært ufint! Mennesker med normale funksjoner, kan lett kamuflere en gjesp som måtte komme. Det tenker jeg helt ok, men å gjespe uten å skjule det, med gapende munn, det syns jeg er ufint og uprofesjonelt. Syns forøvrig det er lite tiltrekkende å måtte se ufivillig rett inn i tenner og drøvel på andre, uansett hvem det er. Å gjespe er noe alle kan gjøre men det som er avgjørende om det er innenfor, er måten det blir gjort på. Og nå i denne skrivende stund, har jeg sannelig gjespet flere ganger!😃Er det ikke rart hvordan gjesp smitter, selv bare ved tanken!
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #10 Skrevet 3. september 2019 Det er ufint, og man merker at man skal til og gjespe og rekker å stoppe det. Hvis man absolutt ikke greier å stoppe det så holder man munnen foran og skjuler de.t Anonymkode: 1e9d3...c09
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #11 Skrevet 3. september 2019 Jeg er lærer og har gjespa på jobb. Sier bare «oi oi! Er litt trøtt i dag, jeg.» Anonymkode: 4d32a...c63 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #12 Skrevet 3. september 2019 Det er da mange måter å gjespe på. Og innimellom klarer man ikke å holde igjen. Man snur seg litt bort, forsøker å begrense det, og holder handen eller armen foran munnen. Det sier "jeg sov lite i natt". Å stå og gape, og se trøtt og uinteressert ut, det sender fullstendig feil inntrykk Anonymkode: 33b27...148
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå