AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #1 Skrevet 3. september 2019 I det siste har samboeren min kommet med veldig mange seksuelle hint og utsagn om en kompis av han. Det tar forskjellig form, men han kan si ting som at denne kompise alltid fikk alle damene før, at han har fortalt mange ville historier om sexopplevelser, at han visstnok har stor pikk, eller at han (samboer) én gang hørte fra en venninne at han kompisen var sykt god i senga. Det har også vært noen spørsmål om hva jeg synes om han. Virker som at han beundret han og vil vekke en interesse for han i meg, nesten så han vil at jeg skal bli kåt på ham. Hva er greia med dette? Har vært sammen i fem år og ikke opplevd noe av dette før i sommer. Jeg synes dette bare er kleint og gir meg litt dårlige vibber. Synes også at det er baksnakking, uansett hvor greit kompisen evt synes det er å bli snakket om på denne måten. Har tatt det opp med samboer, men han sier at han ikke har tenkt noe særlig over det...før han har fortsatt med akkurat det samme en uke senere. Anonymkode: 344ba...3dc
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #3 Skrevet 3. september 2019 Kanskje han har lyst på trekant, dere to og kompisen med stor kuk. Anonymkode: 31423...2b0 17
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #4 Skrevet 3. september 2019 Høres ut som kjæresten din har lyst på trekant og driver å selger inn varene... Anonymkode: 89b8f...294 15
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #5 Skrevet 3. september 2019 Dårlige vibber 🙄 Anonymkode: a1161...bac
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #6 Skrevet 3. september 2019 Enkelt mattestykke ♀️➕♂️➕♂️=🔺 Anonymkode: ae0db...b37 13
solmåneogstjerner Skrevet 3. september 2019 #7 Skrevet 3. september 2019 Enten vil han ha trekant eller så vil han ha bekreftelse på at han er bra/bedre! 3
Jdz Skrevet 3. september 2019 #8 Skrevet 3. september 2019 Høres ut som han vil ha trekant Go for it <3 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #9 Skrevet 3. september 2019 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: I det siste har samboeren min kommet med veldig mange seksuelle hint og utsagn om en kompis av han. Det tar forskjellig form, men han kan si ting som at denne kompise alltid fikk alle damene før, at han har fortalt mange ville historier om sexopplevelser, at han visstnok har stor pikk, eller at han (samboer) én gang hørte fra en venninne at han kompisen var sykt god i senga. Det har også vært noen spørsmål om hva jeg synes om han. Virker som at han beundret han og vil vekke en interesse for han i meg, nesten så han vil at jeg skal bli kåt på ham. Hva er greia med dette? Har vært sammen i fem år og ikke opplevd noe av dette før i sommer. Jeg synes dette bare er kleint og gir meg litt dårlige vibber. Synes også at det er baksnakking, uansett hvor greit kompisen evt synes det er å bli snakket om på denne måten. Har tatt det opp med samboer, men han sier at han ikke har tenkt noe særlig over det...før han har fortsatt med akkurat det samme en uke senere. Anonymkode: 344ba...3dc Artig problemstilling.. Neste gang du har deg med typen din så spør du han direkte om han vil se deg ha deg med kompisen hans... Anonymkode: e05a3...587 3
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #10 Skrevet 3. september 2019 Trekant med to gutter og en jente, eller cockold er en svært vanlig fetisj, spesielt blant menn. Det er bare å spørre han om han ønsker at dere skal ha trekant. Du behøver ikke være med på det, men bare så du får bekreftet dette. Det virker absolutt som han er keen på dette, eller at han ønsker å se deg blir knullet av en stor digg kuk. Anonymkode: 90f9e...883
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #11 Skrevet 3. september 2019 Eller så er han homoseksuell Anonymkode: f395d...bf9 4
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #12 Skrevet 3. september 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eller så er han homoseksuell Anonymkode: f395d...bf9 Heter han Kjell? Anonymkode: ed0b1...e5a
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #13 Skrevet 3. september 2019 Ja, hva syns du om kompisen, TS? Anonymkode: c821e...ce4
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #14 Skrevet 4. september 2019 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Artig problemstilling.. Neste gang du har deg med typen din så spør du han direkte om han vil se deg ha deg med kompisen hans... Anonymkode: e05a3...587 Spurte han om dette i går etter at han begynte å snakke om han igjen. Kom frem at han fantaserer om at jeg har sex med kompisen. Trekant var uaktuelt, men tanken på at jeg har sex med kompisen var ikke helt fjern. Det er vel cucolding-fantasier det her? At han tenner på å bli ydmyket av andre menn og at kompisen passer godt inn i den fantasien? Vet ikke om jeg liker det.. 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, hva syns du om kompisen, TS? Anonymkode: c821e...ce4 "Dessverre" så er han ikke så interessant. Skjønner at han har vært attraktiv før, men tida har kanskje løpt litt fra han 😛 Anonymkode: 344ba...3dc 4
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #15 Skrevet 4. september 2019 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spurte han om dette i går etter at han begynte å snakke om han igjen. Kom frem at han fantaserer om at jeg har sex med kompisen. Trekant var uaktuelt, men tanken på at jeg har sex med kompisen var ikke helt fjern. Det er vel cucolding-fantasier det her? At han tenner på å bli ydmyket av andre menn og at kompisen passer godt inn i den fantasien? Vet ikke om jeg liker det.. "Dessverre" så er han ikke så interessant. Skjønner at han har vært attraktiv før, men tida har kanskje løpt litt fra han 😛 Anonymkode: 344ba...3dc Hadde du pult ham om han fremdeles var attraktiv, da? Anonymkode: b3393...c62
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #16 Skrevet 4. september 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde du pult ham om han fremdeles var attraktiv, da? Anonymkode: b3393...c62 Om jeg var singel? Aner ikke uten å ha møtt han på den tida. I forhold, som cucolding? Nei, merker jeg synes hele den fantasien er svært lite tiltalende. Anonymkode: 344ba...3dc 2
MuffinStud Skrevet 4. september 2019 #17 Skrevet 4. september 2019 Jepp. Det høres ut som cuckolding/netorare. Dessverre er vel den bekreftelse på at han er god nok det stikk motsatte av hva den fantasien går ut på. Kan du/dere prøve å finne annet utløp for dette, kanskje? Hva med at du fornedrer han på annen måte uten en tredjeperson tilstede? Kan dere prøve litt domina/sub?
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #18 Skrevet 4. september 2019 2 timer siden, MuffinStud skrev: Jepp. Det høres ut som cuckolding/netorare. Dessverre er vel den bekreftelse på at han er god nok det stikk motsatte av hva den fantasien går ut på. Kan du/dere prøve å finne annet utløp for dette, kanskje? Hva med at du fornedrer han på annen måte uten en tredjeperson tilstede? Kan dere prøve litt domina/sub? Det kan og gjør vi til en viss grad. Men blir ikke det noe annet? Er ikke litt av poenget med fantasien at han skal føle seg mindreverdig en annen mann, ikke meg? Anonymkode: 344ba...3dc
MuffinStud Skrevet 4. september 2019 #19 Skrevet 4. september 2019 5 hours ago, AnonymBruker said: Det kan og gjør vi til en viss grad. Men blir ikke det noe annet? Er ikke litt av poenget med fantasien at han skal føle seg mindreverdig en annen mann, ikke meg? Joda. Men jeg tenker at det også kan være at han ikke er "verdig" deg. At du tar eierskap over redskapen hans og trakterer den som om den er ikkeno er jo kanskje noe. Dask til den. Hold hardt rundt den og se om du kan få den til å "virke". Jeg tenker han kan være underlegen en vibrator (womanizer), han kan være underlegen deg med strapon. Sammenligne størrelse og slikt. Du kan sette på han cock-bur mens han er en femworshipper. Det er mye nedrig man kan leke innenfor soverommets fire vegger selv om dere er likeverdige partnere når leketid er over. 1
Gjest no-no-noir Skrevet 5. september 2019 #20 Skrevet 5. september 2019 15 timer siden, MuffinStud skrev: Joda. Men jeg tenker at det også kan være at han ikke er "verdig" deg. At du tar eierskap over redskapen hans og trakterer den som om den er ikkeno er jo kanskje noe. Dask til den. Hold hardt rundt den og se om du kan få den til å "virke". Jeg tenker han kan være underlegen en vibrator (womanizer), han kan være underlegen deg med strapon. Sammenligne størrelse og slikt. Du kan sette på han cock-bur mens han er en femworshipper. Det er mye nedrig man kan leke innenfor soverommets fire vegger selv om dere er likeverdige partnere når leketid er over. Jeg skjønner tankegangen og hvis du finner noe her DU kan tenne på, TS, så er det verdt å prøve. Men min erfaring fra eks som tente på dette med cuckolding og ydmykelse er en annen. I hans fantasiverden var både jeg og han mindreverdig denne helt spesielle mannen - det var liksom han jeg egentlig ville ha hvis jeg kunne velge, men siden han liksom var så himla fantastisk tiltrekkende så kunne han sjonglere meg og tusen andre som han ville. I fantasien altså. Gjorde aldri noe med det, men snakket endel om det. Minner egentlig om ditt tilfelle TS, utartet seg som et skikkelig man-crush på en kollega av han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå