Gå til innhold

Lys avføring som er litt hårete, generelt trøtt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. 

Har de siste dagene vært plaget av at jeg har hatt lys avføring + at jeg er så sykt trøtt, enda jeg sover godt. Har jobbet litt mye den siste uka, men har fått nok timer på øyet allikevel.

Men det med den lyse avføringen var ny for meg, det også var den ikke helt rett heller hvis dere skjønner hva jeg mener, den var liksom ikke helt jevn. Fjernet galleblæren i november ifjor, men det skulle jo ikke tilsi at jeg har det slik nå, fordi gallen renner jo ut da.

Aner ikke hvor lenge jeg har hatt det, men har også litt vondt.

Er det legen neste, vil bare ikke virke hypokonder heller.

Anonymkode: 417f7...60c

Skrevet

Når du ikke vet hvor lenge du har hatt det slik, ville jeg ventet en uke og fulgt litt ekstra med. Se på kostholdet ditt fremover og noter ned både matinntak og avføringer- utsende, konsistens og lukt. Da har du god dokumentasjon å overlevere til din lege om tilstanden vedvarer.

Anonymkode: e0353...e8a

Skrevet

Spiser det samme alltid, endrer ikke på noe. Vet dog ikke hvor lenge dette her har vart.

• Liker 1
Skrevet

Lys avføring som går mot beige skal tas på alvor. Du er ikke hypokonder for å kontakte legen ang det. Hvordan er urinen?

Anonymkode: ce26d...1c2

Skrevet (endret)

Hva mener du med hårete avføring? Hvis du faktisk mener i konkret betydning, kan det være rumpehårene dine som løsner og setter seg i avføringen.

Endret av Arabella
  • Liker 1
Skrevet
3 hours ago, Arabella said:

Hva mener du med hårete avføring? Hvis du faktisk mener i konkret betydning, kan det være rumpehårene dine som løsner og setter seg i avføringen.

Nei, ikke slik ment, det er liksom at det er mye luft i den, har sett samme når de tok biopsi av magen da var også det de tok ut litt hårete.

Skrevet

Har du blitt sjekket for cøliaki? 

Skrevet (endret)
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, ikke slik ment, det er liksom at det er mye luft i den, har sett samme når de tok biopsi av magen da var også det de tok ut litt hårete.

Slik å forstå. Normal avføring skal ikke være sånn. Oppsøk lege. Det er ikke noe å vente med.

Endret av Arabella

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...