Vera Skrevet 5. september 2019 #21 Skrevet 5. september 2019 19 minutter siden, 007_008_007 skrev: Og retorikken deres er jo så edel og nobel med eminent språkbruk? Frp vil for alltid være partiet som fremmes rasisme og fremmedfrykt. Grunnleggeren var jo rasist som fy! Og det samme skjer hver gang drittpartiet er på vei nedover på meningsmålingene, de trekker frem innvandrerkortet. oioioi..nå må du bare ruste deg for angrep. Jævla sosialist Godt innlegg 👏🏻 4
Gjest Sam3 Skrevet 5. september 2019 #22 Skrevet 5. september 2019 (endret) 2 hours ago, Vera said: oioioi..nå må du bare ruste deg for angrep. Jævla sosialist Godt innlegg 👏🏻 Det er ren fakta at Anders Lange var ekstremist og rasist. Kun fakta der. Det er ikke angrep men mindre man anser realiteten som et «angrep». Endret 5. september 2019 av Sam3
Vera Skrevet 5. september 2019 #23 Skrevet 5. september 2019 11 minutter siden, Sam3 skrev: Det er ren fakta at Ander Lange var ekstremist og rasist. Kun fakta der. Det er ikke angrep men mindre man anser realiteten som et «angrep». Jeg tror kanskje du misforsto innlegget mitt? Jeg var sikkert ikke tydelig nok. Jeg mener at forfatteren bak innlegget jeg siterte må ruste seg mot angrep..ikke at det han/hun skrev var et angrep..jeg er jo 100% enig i det han/hun skriver. Men FrPere er jo kjent for å angripe i hytt og pine..spesielt om man tar opp realiteter. Jeg blir i hvert fall bombadert sønder og sammen de gangene jeg påpeker hvor politikken til FrP har utspring. 6
Gjest Paramount Skrevet 5. september 2019 #24 Skrevet 5. september 2019 (endret) 4 timer siden, Sol70 skrev: Nettopp. Det folk ikke skjønner er at Frp er helt avhengige av innvandring, og selvsagt problemer som følge av innvandring for å få nok stemmer. Både de som lover å begrense innvandring og de som vil ha innvandring vinner stemmer på innvandring, de førstnevnte fordi de lover å begrense det, og de sistnevnte fordi innvandrerne stemmer på dem. Og en bonus for regjeringen er at de kan gjennomføre alt mulig slags dritt fordi velgerne bare tenker på innvandring. Utrolig hvor ignorant det er mulig å bli, og i tillegg legge opp til å dele av sin "lærdom". Frp er en konsekvens av venstrevridd politikk. Partiet har eksistert lenge før innvandring var et tema. At folk ikke klarer å skaffe seg kunnskap om samfunnet, og samtidig har stemmerett på lik linje med alle andre, er på grensen til udemokratisk, ikke langt unna å være en trussel mot demokratiet. Ignorante masser kan enkelt manipuleres og flyttes hit og dit, det visste Hitler, Stalin og likesinnede alt om. Alle kjenner konsekvensene. Kanskje vi bør få et forbud mot politiske partier, og heller stemme på mennesker som ønsker å styre landet? Det behøver ikke være mange, og de behøver heller ikke blande seg inn i alt. Endret 5. september 2019 av Paramount
Gjest 007_008_007 Skrevet 5. september 2019 #25 Skrevet 5. september 2019 1 time siden, Vera skrev: Jeg tror kanskje du misforsto innlegget mitt? Jeg var sikkert ikke tydelig nok. Jeg mener at forfatteren bak innlegget jeg siterte må ruste seg mot angrep..ikke at det han/hun skrev var et angrep..jeg er jo 100% enig i det han/hun skriver. Men FrPere er jo kjent for å angripe i hytt og pine..spesielt om man tar opp realiteter. Jeg blir i hvert fall bombadert sønder og sammen de gangene jeg påpeker hvor politikken til FrP har utspring. Jeg tok poenget ditt
Stina234 Skrevet 5. september 2019 #26 Skrevet 5. september 2019 2 timer siden, 007_008_007 skrev: Og retorikken deres er jo så edel og nobel med eminent språkbruk? Frp vil for alltid være partiet som fremmes rasisme og fremmedfrykt. Grunnleggeren var jo rasist som fy! Og det samme skjer hver gang drittpartiet er på vei nedover på meningsmålingene, de trekker frem innvandrerkortet. Si meg en ting; Er du for fri innvandring til Norge? 1
Gjest 007_008_007 Skrevet 5. september 2019 #27 Skrevet 5. september 2019 4 minutter siden, Stina234 skrev: Si meg en ting; Er du for fri innvandring til Norge? Nei, men jeg er ikke for nedsnakking av de som allerede er her. Frp skjærer alle innvandrere over samme kam. Når var det sist at de snakket positivt om de mange tusen innvandrere som er i jobb, godt integrerte osv? Aldri! Frp er grunnlagt på rasisme og nyliberalisme. Anders lange var pro-apartheid regimet i Sør-Afrika. Hans tanker om Rhodesia er enda verre. Disse fakta kan ikke bestrides. Og retorikken til Frp i dag? Alt snikinnføres i følge dem. De lanserer ferdigproduserte argumenter som har kun et formål, å skape distanse mellom folk. Og det gavner deres politiske ideologi. Knus fagforeninger, innfør privatisering innenfor alle næringer osv. Ayn Rands politiske ideologiske tanker er hele tiden der. Sosialismen blir sett på som bremsende for individet. De misliker alt som lukter av kollektivisme. Hva skjer? Det blir større sosiale forskjeller. Istedenfor at vi trekker lasset sammen så skal noen tråkke på hodene våre og komme seg oppover.
Gjest 007_008_007 Skrevet 5. september 2019 #28 Skrevet 5. september 2019 (endret) 44 minutter siden, Paramount skrev: Utrolig hvor ignorant det er mulig å bli, og i tillegg legge opp til å dele av sin "lærdom". Frp er en konsekvens av venstrevridd politikk. Partiet har eksistert lenge før innvandring var et tema. At folk ikke klarer å skaffe seg kunnskap om samfunnet, og samtidig har stemmerett på lik linje med alle andre, er på grensen til udemokratisk, ikke langt unna å være en trussel mot demokratiet. Ignorante masser kan enkelt manipuleres og flyttes hit og dit, det visste Hitler, Stalin og likesinnede alt om. Alle kjenner konsekvensene. Kanskje vi bør få et forbud mot politiske partier, og heller stemme på mennesker som ønsker å styre landet? Det behøver ikke være mange, og de behøver heller ikke blande seg inn i alt. Det er tull. Frp er et nyliberalistisk parti. Endret 5. september 2019 av 007_008_007
Gjest Paramount Skrevet 5. september 2019 #29 Skrevet 5. september 2019 (endret) 12 minutter siden, 007_008_007 skrev: Det er tull. Frp er et nyliberalistisk parti. Tull sørger du for selv. Partiets opprinnelse skriver seg fra Anders Lange. Historien begynner ikke på null straks du bytter navn. At du klipper ut deler av denne historien gir bare det bildet du selv ønsker å framstille. Endret 5. september 2019 av Paramount
Drizzt Skrevet 5. september 2019 #30 Skrevet 5. september 2019 2 timer siden, Apis skrev: Det følger middler fra staten til kommunene når de bosetter migranter Ja. Da kan staten bruke midlene på noe annet som trengs istedet. For eksmpel helse og omsorg, skoler, barnehager, veier, jernbane, mm.
Gjest 007_008_007 Skrevet 5. september 2019 #31 Skrevet 5. september 2019 12 minutter siden, Paramount skrev: Tull sørger du for selv. Partiets opprinnelse skriver seg fra Anders Lange. Historien begynner ikke på null straks du bytter navn. At du klipper ut deler av denne historien gir bare det bildet du selv ønsker å framstille. Jeg tror du ikke er helt opplyst. Frp ble grunnlagt som et protestparti mot sosialismen.
Gjest Paramount Skrevet 5. september 2019 #32 Skrevet 5. september 2019 (endret) 43 minutter siden, 007_008_007 skrev: Nei, men jeg er ikke for nedsnakking av de som allerede er her. Frp skjærer alle innvandrere over samme kam. Når var det sist at de snakket positivt om de mange tusen innvandrere som er i jobb, godt integrerte osv? Aldri! Frp er grunnlagt på rasisme og nyliberalisme. Anders lange var pro-apartheid regimet i Sør-Afrika. Hans tanker om Rhodesia er enda verre. Disse fakta kan ikke bestrides. Og retorikken til Frp i dag? Alt snikinnføres i følge dem. De lanserer ferdigproduserte argumenter som har kun et formål, å skape distanse mellom folk. Og det gavner deres politiske ideologi. Knus fagforeninger, innfør privatisering innenfor alle næringer osv. Ayn Rands politiske ideologiske tanker er hele tiden der. Sosialismen blir sett på som bremsende for individet. De misliker alt som lukter av kollektivisme. Hva skjer? Det blir større sosiale forskjeller. Istedenfor at vi trekker lasset sammen så skal noen tråkke på hodene våre og komme seg oppover. Det er en gru og lese slike innlegg fulle av forakt, hat og simpel hersketeknikk mot mennesker med en annen oppfatning enn deg selv. Paradokset med venstresidens argumenter er at de formidler hat og vrangforestillinger, på den ene siden, og forfekter toleranse og integrering på den andre. Et absurd teater, med populistisk propaganda kun med enkle budskap som: vi er de eneste som tenker på gamle og syke, vi er de eneste ansvarlige, vi sitter med svarene på miljøproblemer, la oss gå sammen om å ta de onde rikingene. Platte budskap som spekulerer i frykt og misunnelse. En norsk fotballtrener, og tydelig erklært sosialist, hadde som bærende prinsipp i sitt treningsarbeid at alle skulle trene på det de var best til, og bare det. Er ikke det merkelig, her har vi samme logiske tankefeil som innen sosialistisk politikk, fra en sosialistisk fotballtrener. For her snakker vi om ekte høyreliberalisme. Sosialisten ville dyrke fram det spesielle og særegne ved hver enkelt, for da får vi også det beste kollektivet. Mannen hadde stor suksess med denne høyrevridde modellen. En modell som egner seg også for samfunnet. La folk være seg selv, gjøre det de kan best, da skaper du vinnere i et sterkt og godt samfunn. Problemet er at sosialister skjønner ikke at de dyrker kollektivet som et middel for å nå et mål, kollektivet er selve målet, at alle skal ha det så bra som mulig sammen i et velfungerende samfunn.Det målet nås ikke dersom du dyrker fram det middelmådige i mennesket. Da blir resultatet middelmådig, og mennesker gis ikke anledning til å gjøre det de virkelig vil og kan. Mennesker er mennesker, ikke maur. Endret 5. september 2019 av Paramount
Gjest Sam3 Skrevet 5. september 2019 #33 Skrevet 5. september 2019 1 hour ago, Paramount said: Frp er en konsekvens av venstrevridd politikk. Rasism har langt eksistert i Norge og før FrP. Det er derfor «quisling» ble til og med et engelsk ord. Det er derfor man må husken skammen av judeparagrafen. Slike krefte må motkjempes. Fordi de kommer og kommer. Og bruker alle slags unnskyldinger til å kamouflere seg. Innvandring er ikke agendaen. Hat og en syndebuk er egentlig det de er opptatt av. Når de kunne ikke lenger utover dette mot juder ble folk med brun hud og andre religioner nestemann. Så enkelt er det.
Gjest 007_008_007 Skrevet 5. september 2019 #34 Skrevet 5. september 2019 6 minutter siden, Paramount skrev: Det er en gru og lese slike innlegg fulle av forakt, hat og simpel hersketeknikk mot mennesker med en annen oppfatning enn deg selv. Paradokset med venstresidens argumenter er at de formidler hat og vrangforestillinger, på den ene siden, og forfekter toleranse og integrering på den andre. Et absurd teater, med populistisk propaganda kun med enkle budskap som: vi er de eneste som tenker på gamle og syke, vi er de eneste ansvarlige, vi sitter med svarene på miljøproblemer, la oss gå sammen om å ta de onde rikingene. Platte budskap som spekulerer i frykt og misunnelse. En norsk fotballtrener, og tydelig erklært sosialist, hadde som bærende prinsipp i sitt treningsarbeid at alle skulle trene på det de var best til, og bare det. Er ikke det merkelig, her har vi samme logiske tankefeil som innen sosialistisk politikk, fra en sosialistisk fotballtrener. For her snakker vi om ekte høyreliberalisme. Sosialisten ville dyrke fram det spesielle og særegne ved hver enkelt, for da får vi også det beste kollektivet. Mannen hadde stor suksess med denne høyrevridde modellen. En modell som egner seg også for samfunnet. La folk være seg selv, gjøre det de kan best, da skaper du vinnere i et sterkt og godt samfunn. Problemet er at sosialister skjønner ikke at de dyrker kollektivet som et middel for å nå et mål, kollektivet er selve målet, at alle skal ha det så bra som mulig sammen i et velfungerende samfunn.Det målet nås ikke dersom du dyrker fram det middelmådige i mennesket. Da blir resultatet middelmådig, og mennesker gis ikke anledning til å gjøre det de virkelig vil og kan. Mennesker er mennesker, ikke maur. Den norske treneren du sikter til fikk også gode resultater, stemmer ikke det? For det er Drillo du snakker om? Sammen er vi sterke, som individualister er vi sårbare.
Gjest Paramount Skrevet 5. september 2019 #35 Skrevet 5. september 2019 (endret) 24 minutter siden, 007_008_007 skrev: Den norske treneren du sikter til fikk også gode resultater, stemmer ikke det? For det er Drillo du snakker om? Sammen er vi sterke, som individualister er vi sårbare. Som jeg skrev: han fikk gode resultater etter en høyreliberlistisk modell ved å dyrke individene, vinnerne, og sette de sammen til et vinnerlag. En ekte sosialist ville hatt fokus på å gjøre alle like gode, dvs middels, gjennomsnittlig, middelmådig. Det var forresten ikke Drillo jeg tenkte på, men logikken gjelder for han også, men han er erklært kommunist, det gjør det enda mer paradoksalt. . Endret 5. september 2019 av Paramount
Gamle Smukka Skrevet 5. september 2019 #36 Skrevet 5. september 2019 13 timer siden, Zienna skrev: FrP er desperate nå når de ser meningsmålingene. Da tyr de til gamle høyscore blant "folk flest", frykten for at Norge skal bli dominert og infisert av utlendinger og muslimer. Men hva gjør egentlig Frp? Jo, de gir de rikeste i landet vårt bedre kår - på bekostning av de svakeste. Alle dere uføretrygdede og lavlønte - ser dere virkelig ikke at FrP vil ta fra dere for å gi til dem som har mest?.. Du må forstå at uten Frp sin politikk vil det ikke være NOE igjen til de uføre om en stund. Bedre med litt enn ingenting.
Gjest Paramount Skrevet 5. september 2019 #37 Skrevet 5. september 2019 27 minutter siden, Sam3 skrev: Rasism har langt eksistert i Norge og før FrP. Det er derfor «quisling» ble til og med et engelsk ord. Det er derfor man må husken skammen av judeparagrafen. Slike krefte må motkjempes. Fordi de kommer og kommer. Og bruker alle slags unnskyldinger til å kamouflere seg. Innvandring er ikke agendaen. Hat og en syndebuk er egentlig det de er opptatt av. Når de kunne ikke lenger utover dette mot juder ble folk med brun hud og andre religioner nestemann. Så enkelt er det. Du har rett i at det ofte er hat og syndebukker det handler om. All ekstremisme fører til bare elendighet. Historien har vist oss det gang etter gang. Derfor er den klikkdannelsen som sosialister legger opp med "vi, og oss, under fanen" ,den store bermen mot alt det farlige rundt oss, både sterkt uheldig og i tillegg meget hyklerisk, når de samtidig påstår at "alle skal med", og hyller integrering og toleranse.
Gjest Paramount Skrevet 5. september 2019 #38 Skrevet 5. september 2019 (endret) 13 timer siden, Zienna skrev: FrP er desperate nå når de ser meningsmålingene. Da tyr de til gamle høyscore blant "folk flest", frykten for at Norge skal bli dominert og infisert av utlendinger og muslimer. Men hva gjør egentlig Frp? Jo, de gir de rikeste i landet vårt bedre kår - på bekostning av de svakeste. Alle dere uføretrygdede og lavlønte - ser dere virkelig ikke at FrP vil ta fra dere for å gi til dem som har mest?.. Du tuller fælt nå. Grunnen til at Høyre og Frp vil gi skattelette, er for at du og jeg skal ha muligheten til å tjene mer penger på andre måter enn lotto. Lottomillionærer er som kjent de eneste millionærene som aksepteres av AP og andre sosialister. Sosialistene ønsker et tullesamfunn hvor vi sitter og jubler for tullebukker som har flaks med lottokupongen, framfor de som er flinke til å etablere bedrifter og skape arbeidsplasser. Problemet er at mange ikke skjønner de langsiktige konsekvensene av slike skattelettelser, det er lett å bare kaste seg over propaganda fra overskriftene i avisene. Husk, aviser lever av å provosere og erte opp folk, av å gjøre deg og meg skremt og sint. Endret 5. september 2019 av Paramount
Gjest libbloom Skrevet 5. september 2019 #39 Skrevet 5. september 2019 11 hours ago, Sol70 said: Nettopp. Det folk ikke skjønner er at Frp er helt avhengige av innvandring, og selvsagt problemer som følge av innvandring for å få nok stemmer. Både de som lover å begrense innvandring og de som vil ha innvandring vinner stemmer på innvandring, de førstnevnte fordi de lover å begrense det, og de sistnevnte fordi innvandrerne stemmer på dem. Og en bonus for regjeringen er at de kan gjennomføre alt mulig slags dritt fordi velgerne bare tenker på innvandring. Merkelig at ingen ser spillet og hvordan de blir brukt som nyttige idioter.
Gjest libbloom Skrevet 5. september 2019 #40 Skrevet 5. september 2019 3 hours ago, Paramount said: Du tuller fælt nå. Grunnen til at Høyre og Frp vil gi skattelette, er for at du og jeg skal ha muligheten til å tjene mer penger på andre måter enn lotto. Lottomillionærer er som kjent de eneste millionærene som aksepteres av AP og andre sosialister. Sosialistene ønsker et tullesamfunn hvor vi sitter og jubler for tullebukker som har flaks med lottokupongen, framfor de som er flinke til å etablere bedrifter og skape arbeidsplasser. Problemet er at mange ikke skjønner de langsiktige konsekvensene av slike skattelettelser, det er lett å bare kaste seg over propaganda fra overskriftene i avisene. Husk, aviser lever av å provosere og erte opp folk, av å gjøre deg og meg skremt og sint. Det er sosialistene som har bygget landet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå