Nataljia Skrevet 3. september 2019 #1 Skrevet 3. september 2019 (endret) Har lyst til å gjøre det finere i uteområdet. Har lyst til å gjøre trappa litt bredere slik at man kan sette ting på det, men tror det kan bli litt vanskelig å fysisk bygge den ut. Akkurat nå ser det stusselig ut. Noen som har noe tips til hvordan man med enkle grep kan gjøre det mer innbydende? Endret 4. september 2019 av Nataljia
Nataljia Skrevet 3. september 2019 Forfatter #2 Skrevet 3. september 2019 Skal legge mer hvit singel neste sommer bare så det er sagt 🙂
Nataljia Skrevet 3. september 2019 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2019 Og få tak i en annen dørmatte 🤣
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #4 Skrevet 3. september 2019 Store potter med tuja kan pyte opp og står hele året. Male ytterdøren i en knall farge, eller bre hvit vil jo gjøre den bedre. Snekre større platting er ikke store arbeidet, men krever jo at du tør å prøve. Anonymkode: 5ff4f...772 3
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #5 Skrevet 3. september 2019 Du kan bygge ut trappen, men det vil jo være ganske synlig om "utbygget" er i annet materiale. Eventuelt fjerne trappen du har nå, og bygge/kjøpe ny i ønsket bredde. Du kan sette store krukker med planter ved siden av trappen, eller du kan bygge bokser/bord som kan stå ved siden av trappen for å ha pynt på. Anonymkode: 8f1d7...3ef
Nataljia Skrevet 3. september 2019 Forfatter #6 Skrevet 3. september 2019 Synes dette med bokser/bord høres lurt ut. Takk
Nataljia Skrevet 3. september 2019 Forfatter #7 Skrevet 3. september 2019 Frister å bygge ut, men redd for som du sier at utbygget blir i et annet materiale. Aner ikke hvilket materiale dette er engang.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #8 Skrevet 3. september 2019 Hva med å legge noen lekablokker på hver side av trappen, så noen finere, flate stener oppå der? Hvis det blir likt på hver side av trappen tror jeg ikke det gjør så mye at det er i et annet materiale. Anonymkode: a52a5...99d 1
Nataljia Skrevet 3. september 2019 Forfatter #9 Skrevet 3. september 2019 Har testet med lekablokker, men så litt stusselig ut det også, men prøvde ikke å legge flate stener oppå der igjen. Kunne være verdt forsøket 🙂
exictence Skrevet 3. september 2019 #10 Skrevet 3. september 2019 Liker det enkelt. Jeg ville beholdt alt som det var, og ikke hatt noe på selve trappeinngangen. På hver side nede hadde jeg villet ha noen høye og lave blomsterpotter, evt den lykten du har 1
Nataljia Skrevet 3. september 2019 Forfatter #11 Skrevet 3. september 2019 Takk for innspill, skal uansett skaffe noen blomsterpotter 🙂
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #12 Skrevet 3. september 2019 Når trappen er så smal ville jeg ikke hatt noe annet enn dørmatte på den. Men som de andre sier, store krukker på hver side med noe vintergrønt. Gå heller for få store, enn mange små krukker. Sammen med mønsteret i trappen og hvit singel blir det fort rotete med masse pynt i liten størrelse. Tenk også at du bør ha litt høye på ting, masse pynt nede på bakken er rotete. Som noen har nevnt før, kasser til å ha ting på, eller thuja, gir litt vegger til trappen 😊 Anonymkode: f18be...1cf 2
Nataljia Skrevet 3. september 2019 Forfatter #13 Skrevet 3. september 2019 Noen som kan anbefale en kasse, usikker på både farge og evt str, uff er litt håpløs på dette. Tusen takk til alle som kommer med innspill 🙂
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #14 Skrevet 3. september 2019 1 minutt siden, Nataljia skrev: Noen som kan anbefale en kasse, usikker på både farge og evt str, uff er litt håpløs på dette. Tusen takk til alle som kommer med innspill 🙂 Hva med gamle eplekasser? Ofte å få kjøpt på Finn. Jeg har kjøpt krukker på Finn også, for de er svindyre på hagesenteret. Det er ikke så viktig hvilken farge de har, for poenget er å få plantene opp i høyden. Anonymkode: f18be...1cf
Nataljia Skrevet 3. september 2019 Forfatter #15 Skrevet 3. september 2019 Hm, lurt, kanskje jeg kunne ha malt de også
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #16 Skrevet 3. september 2019 Døra er grusom. Hvis du maler den og treverket i trappa i samme farge, så vil bare det gjøre inngangspartiet så mye finere. Husk ny dørmatte som matcher i farge. Det er det første jeg ville gjort. Ikke mye jobb heller! Anonymkode: 99bfc...b79 1
Nataljia Skrevet 3. september 2019 Forfatter #17 Skrevet 3. september 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Døra er grusom. Hvis du maler den og treverket i trappa i samme farge, så vil bare det gjøre inngangspartiet så mye finere. Husk ny dørmatte som matcher i farge. Det er det første jeg ville gjort. Ikke mye jobb heller! Anonymkode: 99bfc...b79 Hvilken farge ville du ha malt den i da?
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #18 Skrevet 3. september 2019 Bygg bredere platting med ett opptrinn som du kan sette fra deg ting og pynte litt på. Beis den i ca samme farge som huset. Anonymkode: 99578...32a
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #19 Skrevet 3. september 2019 Eier du eller leier du? Med tanke på innsatsen du skal legge i dette. Anonymkode: f18be...1cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå