AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #41 Del Skrevet 3. september 2019 Hvorfor er ikke denne tråden på Kjendisforumet i stedet? Anonymkode: ceedc...f47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 3. september 2019 #42 Del Skrevet 3. september 2019 2 timer siden, Arabella skrev: Å så tolerante og fordomsfrie vi er. To homofile menn som i alder kunne vært far og sønn. Men hvis en voksen kvinne har en ung venn, er toleransen like stor da? Nei, da tyter fordommene ut. Latterliggjøring, "barnerov". Jeg har ingen problemer med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 3. september 2019 #43 Del Skrevet 3. september 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ser bare du som har nevn dette hittil. Er det plutselig negativt å være tolerant og fordomsfri nå også? Anonymkode: dd144...04f Nei, det er positivt. Men mitt poeng er at det gjelder ikke for alle typer forhold. Hva blir godt voksne kvinner som foretrekker yngre menn ofte betegnet som? De er cougars, desperate, latterlige osv. Bare les her på KG, du finner eksempler i massevis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #44 Del Skrevet 3. september 2019 Ingen sier noe til dette selv om aldersforskjellen er nøyaktig den samme. https://www.seher.no/kjendis/nyter-sommeren-med-sin-31-ar-yngre-kjaereste/70020956 Anonymkode: 8ffc5...e31 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #45 Del Skrevet 3. september 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ingen sier noe til dette selv om aldersforskjellen er nøyaktig den samme. https://www.seher.no/kjendis/nyter-sommeren-med-sin-31-ar-yngre-kjaereste/70020956 Anonymkode: 8ffc5...e31 Han er flink til å lage mat Anonymkode: dd144...04f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #46 Del Skrevet 3. september 2019 3 timer siden, Arabella skrev: Nei, det er positivt. Men mitt poeng er at det gjelder ikke for alle typer forhold. Hva blir godt voksne kvinner som foretrekker yngre menn ofte betegnet som? De er cougars, desperate, latterlige osv. Bare les her på KG, du finner eksempler i massevis. Så siden kvinner blir latterligjort når de er med eldre menn så er det greit å gjøre det samme når det gjelder en mann? Hva er det du vil fram til? Noen gjør narr av folk uansett om de er gamle, unge, homofil osv. Man må slutte å peke fingre og prøve å være litt mer positiv istedenfor så kanskje verden blir en smule triveligere. Anonymkode: 1850e...351 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 3. september 2019 #47 Del Skrevet 3. september 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Og hvem er den nye dama da ? Anonymkode: 2ad77...f90 Svein Erik Hagen er bedre kjent som blomsterfinn. Vær litt mer følsom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #48 Del Skrevet 3. september 2019 5 timer siden, Arabella skrev: Les sakte omigjen det jeg skriver. Jeg er hjertens enig i alt du skriver her, men det skrives ikke omigjen, det skrives om igjen. Anonymkode: 2753b...1b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 3. september 2019 #49 Del Skrevet 3. september 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så siden kvinner blir latterligjort når de er med eldre menn så er det greit å gjøre det samme når det gjelder en mann? Hva er det du vil fram til? Noen gjør narr av folk uansett om de er gamle, unge, homofil osv. Man må slutte å peke fingre og prøve å være litt mer positiv istedenfor så kanskje verden blir en smule triveligere. Anonymkode: 1850e...351 Nå går du inn for å misforstå meg. Jeg har aldri sagt eller skrevet at det er greit å latterliggjøre noen. Leste du innlegget mitt før du skrev? Voksne kvinner som har en ung venn blir ofte latterliggjort, skrev jeg, og kalt det ene og det andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brannslangen Skrevet 3. september 2019 #50 Del Skrevet 3. september 2019 Hvordan kan Hagen være homofil når han har barn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OnFire Skrevet 3. september 2019 #51 Del Skrevet 3. september 2019 Skulle tro at denne mannen har penger nok og ikke trenger Hagen 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OnFire Skrevet 3. september 2019 #52 Del Skrevet 3. september 2019 Akkurat nå, Brannslangen skrev: Hvordan kan Hagen være homofil når han har barn? Medisinsk mirakel, ja? 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 3. september 2019 #53 Del Skrevet 3. september 2019 1 minutt siden, Brannslangen skrev: Hvordan kan Hagen være homofil når han har barn? Nå gjør du deg litt vel naiv, synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brannslangen Skrevet 3. september 2019 #54 Del Skrevet 3. september 2019 Just now, Arabella said: Nå gjør du deg litt vel naiv, synes jeg. Javel? Hvordan har han klart å få staven stiv nok til å skyte en ladning i vaginaen på eks-konen når han ikke tenner på kvinner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ArneA Skrevet 3. september 2019 #55 Del Skrevet 3. september 2019 6 minutter siden, Brannslangen skrev: Javel? Hvordan har han klart å få staven stiv nok til å skyte en ladning i vaginaen på eks-konen når han ikke tenner på kvinner? Waaow! Du er gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå