AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #1 Skrevet 3. september 2019 Og når er det ikke greit? Er litt redd for å bryte noen uskrevne regler her, men ble plutselig "mail-ghosta" i midten av august midt i en samtale og vet ikke helt hva som er greit og ikke. Er det noen uskrevne regler på dette? Anonymkode: 7d8eb...f16
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #2 Skrevet 4. september 2019 Øver meg på å purre litt her da..😁 Anonymkode: 7d8eb...f16
Gjest Kritt Skrevet 4. september 2019 #3 Skrevet 4. september 2019 Selvfølgelig er det helt greit å purre på mail! Ofte har mottaker bare glemt å svare, det hender faktisk også at mail ikke kommer frem. Gjør du det på en ok måte, f.eks. skriver "Hei, jeg lurer på om du fikk e-posten nedenfor?", tror jeg ingen blir støtt over dét.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #4 Skrevet 4. september 2019 Du har jo ventet i omtrent 3 uker på svar, må være lov å purre da😅 glemte å svare en kollega i mailveksling i forrige uke. Fikk purring etter 3 dager(det var ikke noe som hastet). Det var bra, for jeg trodde jeg hadde svart 🙂 Anonymkode: 1237b...092
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå