lillesnillelilla Skrevet 3. september 2019 #1 Skrevet 3. september 2019 Hva er din beste oppskrift på vegetarlasagne?
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #2 Skrevet 3. september 2019 Trines matblogg, hun har flere, men den med spinat og feta er favoritten hos oss. Anonymkode: 92dd9...b67 1
lillesnillelilla Skrevet 4. september 2019 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2019 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Trines matblogg, hun har flere, men den med spinat og feta er favoritten hos oss. Anonymkode: 92dd9...b67 Hmmm...står at den ikke bør varmes opp igjen på grunn av spinaten. Planen er å kunne lage stort en gang i blant og fryse ned porsjonsvis for å ha enkle middager når jeg finner en god oppskrift. Noen som har en god oppskrift på vegetarlasagne uten spinat?
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #4 Skrevet 4. september 2019 Jeg følger oppskriften på "Nerdepappas lasagne", men bruker bønner, linser eller kikerter i stedet for kjøttdeig. Vanligvis lager jeg en diger gryte med tomatsausen (uten bønner) og fryser ned i porsjoner. Da er det lettvint å ta opp en boks eller to, tilsette protein og bruke enten til pastasaus eller i lasagne. Anonymkode: 58727...0cc
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #5 Skrevet 4. september 2019 10 timer siden, lillesnillelilla skrev: Hmmm...står at den ikke bør varmes opp igjen på grunn av spinaten. Planen er å kunne lage stort en gang i blant og fryse ned porsjonsvis for å ha enkle middager når jeg finner en god oppskrift. Noen som har en god oppskrift på vegetarlasagne uten spinat? Bruk grønnkål i stedet. Det gjør jeg når jeg lager stor porsjon av denne. Det gjør jeg ganske ofte, det er den beste vegetarlasagnen jeg har smakt! og for de som ikke har smakt den, her er oppskriften: https://trinesmatblogg.no/recipe/vegetarlasagne-med-spinat-og-feta/ Anonymkode: 3d5b9...4bc
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #6 Skrevet 4. september 2019 On 9/3/2019 at 12:45 PM, lillesnillelilla said: Hva er din beste oppskrift på vegetarlasagne? Akkurat som vannlig lasangne men bytte inn lettkokt svartøye bønner som er knuste med stavmikser. Anonymkode: 47485...1b9
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #7 Skrevet 4. september 2019 Kjøper violife ost fra veganlife. Bruker en blanding av soyafarse og brune linser Anonymkode: a99cc...870
Gjest Blondie65 Skrevet 4. september 2019 #8 Skrevet 4. september 2019 Vegetarisk - ikke vegansk: Lag lasagne etter kjøttoppskrift, men erstatt kjøttdeig med mer tomat, paprika, gulrot og ha i oliven. Krydre på samme måte som ved kjøttdeigslasagne. Kan selvsagt fryses. Det fine med denne er at du kan selvsagt lage veggis versjon til veggis gjesten og kjøttversjon til kjøttisgjesten av samme oppskrift.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #9 Skrevet 4. september 2019 10 timer siden, lillesnillelilla skrev: Hmmm...står at den ikke bør varmes opp igjen på grunn av spinaten. Planen er å kunne lage stort en gang i blant og fryse ned porsjonsvis for å ha enkle middager når jeg finner en god oppskrift. Noen som har en god oppskrift på vegetarlasagne uten spinat? Jeg lager den uten spinaten, er god uten også. Anonymkode: 5e265...bdd
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #10 Skrevet 4. september 2019 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bruk grønnkål i stedet. Det gjør jeg når jeg lager stor porsjon av denne. Det gjør jeg ganske ofte, det er den beste vegetarlasagnen jeg har smakt! og for de som ikke har smakt den, her er oppskriften: https://trinesmatblogg.no/recipe/vegetarlasagne-med-spinat-og-feta/ Anonymkode: 3d5b9...4bc Men ingen bladgrønnsaker skal varmebehandles flere ganger Anonymkode: 5e265...bdd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå