AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #1 Skrevet 3. september 2019 Hjelp. Jeg sliter så utrolig med PMS. Jeg blir så sint at jeg skjelver og jeg føler meg så deprimert at jeg griner hele tiden. Dette varer bare en dag, maks to i måneden, men det er så ufattelig slitsomt og flaut. Jeg startet i ny jobb i går, og i dag har jeg PMS. Jeg sitter for øyeblikket og gjemmer meg på toalettet mens tårene spruter. Jeg er så flau og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. I den gamle jobben min slapp jeg å forholde meg til mennesker, og jeg klarte å skjule dette for alle. Den nye jobben innebærer mye kundekontakt og tett samarbeid med kolleger. Jeg kjenner ingen her og kan ikke prate med noen om dette. Jeg vet det går over i morgen eller neste dag, men det er så tøft å stå i det. Har noen noe tips? Anonymkode: be7f7...f34
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #2 Skrevet 3. september 2019 prevensjon Anonymkode: e17cb...af5 5
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #3 Skrevet 3. september 2019 P-piller kanskje? Hopper over mensen hver måned og slipper den hersens PMSen. Verdt et forsøk om PMS går utover jobb slik du beskriver. Anonymkode: 5c531...4df 1
Cordelia Skrevet 3. september 2019 #4 Skrevet 3. september 2019 Spiral kan være et alternativ. Hjalp meg ihvertfall. Ellers prøv å fokusere energien/frustrasjonen på jobboppgavene.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #5 Skrevet 3. september 2019 prevensjon. deilig å slippe styret med PMS og mensen. Anonymkode: 69839...dad
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #6 Skrevet 3. september 2019 Gå til gynekolog og be om zoely p-pille, hopp over mensen hver mnd og få ett nytt og bedre liv!!!! Anonymkode: 1056c...138
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #7 Skrevet 3. september 2019 P-stav redusert pms min kraftig. Anonymkode: 00cd2...182
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #8 Skrevet 3. september 2019 Ta med litt trøstemat/drikke i morgen? En liten sjokolade og en iste hjelper meg sånne dager. Har det ikke i nærheten av like ille som deg. Du får forklare det for kollegaene dine når du blir kjent. Lykke til med dag 2☺️ Anonymkode: e17ac...a41 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå