Gå til innhold

Ville du reist til USA helt alene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som kvinne i tjueårene Lurer jeg på om noen har erfaring eller om de ville reist til USA alene hvis de hadde tid og råd.

det faktum at det er dårlig offentlig transport gjør meg litt nervøs dog. 😅

Har veldig lyst å besøke noen av stedene der, og bare se litt hvordan det er å besøke et annet kontinent, har bare reist i Europa hittil.

Synes alt ser så enormt svært ut og blir litt nervøs for det om jeg skulle reist. Hva bør man tenke på osv, om man planlegger en tur i fremtiden?

Anonymkode: 194fd...1fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja!

Jeg reiste alene og var i nesten 3 måneder da jeg var 21. Hadde det helt fantastisk, og møtte det som ble mannen min en av de siste dagene av oppholdet. Reiste fordi jeg hadde akkurat gått ut av et langt forhold med ungdomskjæresten min, og ville komme meg litt bort og oppleve nye ting, og jeg hadde ikke så mange som ville reise for de hadde tusen unnskyldninger, så da reiste jeg alene. Bodde på ungdomsherberger hovedsakelig så ble alltids kjent med folk.

Hvor er det du ønsker å reise? De aller fleste stedene man kommer til som turist er trygge ordentlige steder. Jeg har dog ikke forsøkt meg så mye offentlig transport som buss, men har toget litt og det er helt greit :) 

• Liker 1
Skrevet

Hvor tenker du å dra da? I mange byer er det jo god offentlig transport og utenfor byene er alt svært godt tilrettelagt for å kjøre bil. Jeg har sikkert vært 10 ganger i USA alene og det har aldri vært noe problem, selv om jeg kanskje begynner å bli ferdig med USA nå. Kanada derimot ❤️

Anonymkode: 47fad...2c8

• Liker 1
Skrevet

Ja.😊

Anonymkode: a4d67...f6f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...