Gå til innhold

Billige høst-/vinterklær til barnehagebarn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere! 

Barnehagebarnet mitt trenger høst-/vinterklær i barnehagen. Tips til rimelige steder å kjøpe dette på? Kan kjøpe på både nett, i Sverige (Nordbysenteret) eller i fysisk butikk (Oslo). 

Har kommet i en vanskelig situasjon økonomisk, så nå prøve å spare der jeg kan, uten at det går på bekostning av utstyret til banet mitt selvsagt. 

Er det billigst for ull/fleece/dresser på Coop Obs/Sparkjøp? Eller kan man finne gode tilbud andre steder? 

Anonymkode: bf8b2...1cb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp brukt på Finn 😀 er masse billig å få tak i som er i god stand 😊

Anonymkode: 1e149...b9c

• Liker 7
Skrevet

Har du en second hand butikk i nærheten? Der får du ofte kjøpt greie produkter til en billig penge, har selv gjort det ved flere anledninger. Sport outlet har også gode tilbud på fleece til barn, er som regel halv pris på det meste.  Ellers ville jeg brukt finn som skrevet over, det hender kan kommer over greie varer. Meld deg inn i forskjellige kjøp og salg av barneutstyr grupper på Facebook som er i nærheten av deg 😊 jeg har stor tro på gjenbruk, ofte er klærne knapt brukt på de små, jeg har selv nye klær som er brukt 3 ganger fordi ungen vokser så fort og været har ikke vært sånn at det kan ha blitt brukt. 

• Liker 2
Skrevet

Finn.no! Tror aldri jeg har kjøpt regntøy/vinterdresser etc nytt. Jo, kanskje en gang til første barnet. Deretter bare brukt. Fås i alle prisklasser, 1/2 pris av nytt. Kan få regnsett for 100 kr (+frakt evt, avhengig av hvor du bor). Så nå flotter mine seg i regntøy fra Kattnakken og ReimaTec i barnehagen fordi noen andre bare solgte unna billig. Ser jo flott ut, kostet nesten ingenting. Og regntøy er regntøy, så lenge det er tett gjør det jobben. Forresten virker folk på finn.no veldig ærlige, aldri fått noe med feil. En gang røk glidelåsen på 200-kroners vinterdress fra P.o.p litt tidlig, men det kunne sikkert skjedd om den var kjøpt ny også. Men av alt jeg har kjøpt brukt har det skjedd bare den ene gangen. Så jeg handler sånt bare der jeg. Slipper å besøke en eneste butikk. Helt genialt. 

tips: kjøp hullstrikk hos europris. Så kan du kjøpe alle de bukser og dresser som er satt ekstra lavt i pris pga ødelagt strikk under beina. Den er bare å ta av og sette på ny, tar to sekunder. 

• Liker 4
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei dere! 

Barnehagebarnet mitt trenger høst-/vinterklær i barnehagen. Tips til rimelige steder å kjøpe dette på? Kan kjøpe på både nett, i Sverige (Nordbysenteret) eller i fysisk butikk (Oslo). 

Har kommet i en vanskelig situasjon økonomisk, så nå prøve å spare der jeg kan, uten at det går på bekostning av utstyret til banet mitt selvsagt. 

Er det billigst for ull/fleece/dresser på Coop Obs/Sparkjøp? Eller kan man finne gode tilbud andre steder? 

Anonymkode: bf8b2...1cb

Har kjøpt en del på sportmann.no og lekser.no Finner mange bra tilbud der!

Anonymkode: ad7f9...f56

Skrevet

Finn.no eller SportOutlet. 

Anonymkode: d1b7c...7c8

Skrevet

Kjøp og salggrupper på Facebook. Har kjøpt reimadresser, bergans dunjakker, ullsett, strikkaklær osv til få hundrelapper. Bra for lommeboka og miljøet :) 

Hør med foreldrene i barnehagen om dere skal ha en salg/bytte kveld nå når det går mot høst og vinter? Er mange som gjør dette og avtaler med styrer å låne barnehagen for en kveld. 

Vil du absolutt kjøpe nytt har barnihagen.no alltid reima på salg, Coop obs har ofte kampanjer og Skoringen har 2 for 1 på høst og vintersko rundt månedsskifte september/oktober.

Anonymkode: 566c4...49f

Skrevet

Hvis du har SportOutlet i nærheten kan du gjøre veldig gode kjøp der om du treffer riktig tilbud!!

Ellers holder jeg en knapp på Finn! Utrolig mye fint tøy som knapt er brukt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...