AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #1 Skrevet 3. september 2019 Samboeren min og jeg ble gravide da vi kun hadde vært sammen i 6 mnd. Vi hadde en graviditet og barseltid som var preget av en del komplikasjoner. Nå er barnet vårt blitt større og vi kan endelig «puste lettet ut». Men nå som ting er enklere opplever jeg at han har gått i en krise. Han er usikker på forholdet og sliter selv. Har noen vært gjennom dette, og hva kan jeg gjøre for å redde forholdet? Han sier han fortsatt har følelser, er forelsket og elsker meg, men at ting har vært så turbulent at det er vanskelig å se fremover. Anonymkode: a6fcc...08b
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #2 Skrevet 3. september 2019 Har dere vurdert familivernkontoret? Anonymkode: 0590e...877
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #3 Skrevet 3. september 2019 Det kan faktisk hende at han er deprimert. Kan hende han trenger en psykolog å gå til på egenhånd. Alle lengre parforhold går gjennom sine kriser. Det er ingen som slipper unna. Anonymkode: ea6b7...d27
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå