AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #1 Skrevet 3. september 2019 Hvordan er miljøene og skolene hvis man sammenligner disse to stedene? Er Fetsund mer bygdeaktig og er det mer mangfold i Lillestrøm? Er disse to usnobbete steder, eller er Fetsund motsatt? Anonymkode: 25a7e...c27
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #2 Skrevet 3. september 2019 Kjenner 3 familier som er fra Lillestrøm omegn, men som har bosatt seg på Fetsund. De foretrekker Fetsund til småbarnlivet. Barnehage og skole er bra + det er fortsatt kort vei til Lillestrøm. De får også mer bolig for pengene. Anonymkode: 68082...cdd
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #3 Skrevet 22. september 2019 Jeg lurer også på denne! Ser mye fine boliger i Fetsund, og toget tar 18 min til Oslo s. Men hvor ille er egentlig køen og myggen? Jeg tenker å bo på "riktig" side av broa, og har hørt man må opp fra Nerdrum for å slippe den verste myggen. Har også hørt at Fetsund er veldig lite og lite å finne på. Jeg har bodd mange år sentralt i Oslo, men er nå mer interessert i natur og friluft enn utepils og sene kvelder på byen. Kan jo fint ta en tur inn til Oslo de gangene jeg vil på konsert eller andre opplevelser. Men vil likevel ikke flytte et sted som oppleves veeeeeldig smått. Anonymkode: 6b677...011
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå