Gå til innhold

Hvor ofte er det ok at barnefar tar med barna våre på Burger King?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har barna 70/30 pga. barnefars jobb som involverer endel reising. Dette er ok og vi samrabeider greit om akkurat  dette. Men jeg synes det er ugreit at han tar med ungene på BK en gang i mnd. i forbindelse med kino. Dette er liksom deres greie men jeg bekymrer meg. 

Legger til at både han og barna er sunne og aktive. Ingen overvekt men allikevel.... jeg synes det er litt feil.

Anonymkode: ad747...f21

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En gang i måneden kan da ikke være noe problem hvis de, som du sier, ellers er sunne og aktive?! 

• Liker 26
Skrevet

En gang i måneden? Hva er problemet? 

Uansett så er det han som bestemmer hva han skal gjøre med barna  så lenge det ikke er helt vilt dårlig kosthold. Hamburger en gang i måneden er da virkelig ikke noe problem. Noe annet om det var absolutt hver dag, men det er helt normalt og vanlig og absolutt ikke helseskadelig med en gang i uken f eks. 

Du må la være å blande deg i ting du absolutt ikke har noe med. 

• Liker 28
Skrevet

La nå dette få lov å være deres greie. Høres koselig ut. Og en gang i mnd er null problem.

• Liker 31
Skrevet

Ser ikke problemet. Det er en gang i måneden, og det er det ingen som tar noe skade av. La barna kose seg på BK med far en gang i måneden :) 

• Liker 15
Skrevet

Du krisemaksimerer, la de kose seg, en gang i mnd skader virkelig ingen.

Anonymkode: ecb0f...418

• Liker 13
Skrevet

Ts her, ok jeg tar poenget. Skulle bare ønske han ikke alltid tok den kjappe veien. Han burde heller laget noe selv til dem og gjerne noe litt sunnere.

Vi har vegetarkosthold her hjemme skjønner dere.

• Liker 1
Skrevet

Ser ikke problemet...

Om han hadde laget en skikkelig digg hjemmelaget cheeseburger med bacon hjemme og pommes frites, og milkshake til dessert hjemme en gang i mnd så hadde det vært like usunt. Men en gang i mnd er ikke mye. Hvertfall ikke når de alle er aktiv og ellers har en sunn livsstil.

• Liker 10
Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ts her, ok jeg tar poenget. Skulle bare ønske han ikke alltid tok den kjappe veien. Han burde heller laget noe selv til dem og gjerne noe litt sunnere.

Du har ikke noe med hva han gjør, så lenge barna får mat. Om han lager toromiddag eller drar på burger king er ikke noe du har noe med. Mulig barna synes det er bedre enn det du serverer? Uansett så har du de mesteparten av tiden så da kan jo du bestemme hva de spiser (når de er hos deg)  

Endret av solmåneogstjerner
  • Liker 21
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Å, herre... «Alltid tok den kjappe veien»? Høres jo ut som dette er noe han gjør omtrent daglig når han har dem, noe jeg også forventet av overskriften, også er det bare helt vanlig, jeg vil si sunt sjelden, aktivitet!?

Tror du må lære deg å se andres perspektiver enn dine egne. Dette er noe de koser seg med en gang i måneden, og det er ikke sprit og horer involvert. Ro deg ned.

Anonymkode: 257ae...e08

• Liker 36
Skrevet
3 minutter siden, solmåneogstjerner skrev:

Mulig barna synes det er bedre enn det du serverer? U  

Så frekt sagt. Du må være kjøtteter du.

Ts

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så frekt sagt. Du må være kjøtteter du.

Ts

Frekt? Ja jeg spiser kjøtt, men har ikke noe imot mye vegetarmat. Jeg sier ikke at du lager dårlig mat, men det er jo en velkjent sak at barn ofte liker mat som ikke vi voksne nødvendigvis har som favoritt. 

• Liker 5
Skrevet

Oh.. hadde min x brydd seg om at jeg tok med barna på burger king en gang i mnd så hadde jeg trodd han var helt gal. Du har faktisk ikke noe med det.

Anonymkode: 070aa...0aa

• Liker 11
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kunne sikkert stått på kjøkkenet i flere timer og laget allsakens mat, er fortsatt rimelig sikker på at ungene hadde takket ja til BK. Men, vi er kjøttetere (eller dyreliketere om du foretrekker) alle sammen😉

Når det er sagt, skal jeg kose meg skikkelig tar jeg helst en saftig burger eller kebab fra gatekjøkken. 

• Liker 7
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De har vegetarisk på BK da! Men kan vel være de vil ha kjøtt innimellom...

Anonymkode: d5396...4be

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...