Gå til innhold

Kommer krypende tilbake...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Yes... 
Mann 32 her. Dama sa at hun hadde mista følelser for meg og ville prøve å ha en ''pause'' (noe som forøvrig hører ungdomskolen til)

Nå har hun vært ute på vift i 4 uker og det har visst vært veldig spennende dette, men nå virker det som hun har vendt på 5 øringen og vil komme tilbake til meg da hun kjente på følelsen at hun savna meg. Hvordan kan jeg vite at det er meg hun savner og ikke huset og det materialistiske?  Vi har faktisk bodd sammen mens dette har pågått, men jeg vurderer seriøst å kaste henne ut... Jeg har ikke vært med noen de siste 4 ukene noe som gjør at de siste 4 ukene har vært helt jævlig!!!!

Hva synes folk jeg bør gjøre? Jeg elsker jo dama, men når jeg tenker på hva hun har holdt på med de 4 siste ukene, så vet jeg rett og slett ikke om jeg gidder mer..

Anonymkode: 7e08e...483

Skrevet

Du kan ikke vite hva hun savner, men du kan vite hva du savner.

Dette må du jo bestemme selv.  Hva kan du leve med, og hva kan du ikke leve med?

• Liker 2
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Yes... 
Mann 32 her. Dama sa at hun hadde mista følelser for meg og ville prøve å ha en ''pause'' (noe som forøvrig hører ungdomskolen til)

Nå har hun vært ute på vift i 4 uker og det har visst vært veldig spennende dette, men nå virker det som hun har vendt på 5 øringen og vil komme tilbake til meg da hun kjente på følelsen at hun savna meg. Hvordan kan jeg vite at det er meg hun savner og ikke huset og det materialistiske?  Vi har faktisk bodd sammen mens dette har pågått, men jeg vurderer seriøst å kaste henne ut... Jeg har ikke vært med noen de siste 4 ukene noe som gjør at de siste 4 ukene har vært helt jævlig!!!!

Hva synes folk jeg bør gjøre? Jeg elsker jo dama, men når jeg tenker på hva hun har holdt på med de 4 siste ukene, så vet jeg rett og slett ikke om jeg gidder mer..

Du nedverdiger deg selv, dette ar bare å avslutte. Finn deg en dame som setter deg først.

• Liker 6
Skrevet
4 minutter siden, HansErik skrev:

Du nedverdiger deg selv, dette ar bare å avslutte. Finn deg en dame som setter deg først.

TS her. Er ikke uenig.  Glemte å nevne at vi har 1 barn sammen, men ja. Når hun har holdt på som hun har gjort og samtidig har et barn så ser jeg på henne som søppel. Seriøst...

• Liker 4
Skrevet

Så du vet hva hun har gjort og ikke gjort i denne perioden?

Jeg tror i alle fall at det er viktig med full åpenhet om hva hun har gjort og hva hun tenker og føler rundt dette. Hun må også si hva hun tenker om fremtiden. Til slutt må du se om du kan leve med det hun har gjort i denne perioden. Dersom du klarer å legge det bak deg, kan det være en mulighet, men dere har nok en en del å jobbe med i fremtiden.

• Liker 3
Skrevet

Dere har vel egentlig to barn?

Anonymkode: 8da0a...2ec

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her. Er ikke uenig.  Glemte å nevne at vi har 1 barn sammen, men ja. Når hun har holdt på som hun har gjort og samtidig har et barn så ser jeg på henne som søppel. Seriøst...

Å kalle ett annet menneske for søppel, sier det meste om deg og spesielt hun som er mor til ditt barn.

• Liker 7
Skrevet

Klassiker dette her. Hun har fått seg litt spenning, sett hva som er der ute, og kommer krypende tilbake når hverdagen dukker opp igjen. Tar du henne tilbake vil hun aldri respektere deg. Forholdet var over da hun foreslo pause. Her er det bare å komme seg videre. Du fortjener mye bedre enn dette her. 

• Liker 8
Skrevet

Orker du å være intim med henne framover, eller vil du bli plaget av bildene i hodet ditt av hva og hvem hun har gjort de siste ukene.? 

Anonymkode: e4811...f0e

Skrevet

TS her igjen. 

Ett barn.  Hun har hatt en fast mann som hun har vært med den siste tiden. - Og svaret på dette med å være intim med henne er ja. Jeg skal nok klare å se forbi det hun har gjort uansett hvor kjipt det er.  Følelsene er veldig opp og ned akkurat nå. 

Og OPIgirl, jeg mente vel egentlig ikke det om søppel... Hun er ikke søppel, hun er ei veldig god mor, men når man setter de siste 4 ukene i lys så har hun vært utrolig egoistisk og jeg har så og si tatt meg av alt.  Du kan vel heller si at hun har oppført seg som en person jeg ikke kan identifisere henne med og det har hun sagt selv også.

• Liker 6
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her igjen. 

Ett barn.  Hun har hatt en fast mann som hun har vært med den siste tiden. - Og svaret på dette med å være intim med henne er ja. Jeg skal nok klare å se forbi det hun har gjort uansett hvor kjipt det er.  Følelsene er veldig opp og ned akkurat nå. 

Og OPIgirl, jeg mente vel egentlig ikke det om søppel... Hun er ikke søppel, hun er ei veldig god mor, men når man setter de siste 4 ukene i lys så har hun vært utrolig egoistisk og jeg har så og si tatt meg av alt.  Du kan vel heller si at hun har oppført seg som en person jeg ikke kan identifisere henne med og det har hun sagt selv også.

Er det ikke dere med snap streak og utroskap?

• Liker 1
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem var det som gikk på ungdomsskolen sa du ?

Skrevet

Liten midtlivskrise? Ikke gjør det enkelt for henne. Gi beskjed om at om dette skjer igjen eller om hun er «ute i følelser» så er du ikke interessert. Tilgi henne etter mye pes?

Anonymkode: 2cd9c...a98

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke dere med snap streak og utroskap?

Snapstreak? 😅 Det vet jeg ikke noe om? Da må jeg i så fall sjekke.. 😏 Har jeg faktisk ikke tenkt over...

Skrevet
1 time siden, VOX skrev:

Hvem var det som gikk på ungdomsskolen sa du ?

Det var bare et begrep. Altså, Pauser osv er noe som man har på ungdomskolen, ikke når man er gift og voksen. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Liten midtlivskrise? Ikke gjør det enkelt for henne. Gi beskjed om at om dette skjer igjen eller om hun er «ute i følelser» så er du ikke interessert. Tilgi henne etter mye pes?

Anonymkode: 2cd9c...a98

Jeg er vel av den godtroende sorten.  Vil nok mest sannsynlig tilgi, men må også sjekke om hun føler at det kan komme tilbake noen følelser eller ikke? Dette er ikke noe jeg styrer og har man ikke følelser så er det bare å gå videre. 

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Yes... 

Dette er jo ikke greit på noen måte. Godtar du virkelig dette? Det er DU som har blitt behandlet som søppel. Skal du fortsette forholdet synes jeg faktisk du skal få ha 4 uker der du også gjør det du selv vil, det ultimatumet bør du absolutt stille!

Dette er ikke greit. Langt fra greit. Hun har villet ha i pose og sekk! Dette er noe hun vil fortsette bak ryggen din med i det uendelige hvis ikke du gir henne konsekvenser.

Anonymkode: 6280d...0cc

• Liker 1
Skrevet

Jeg er kvinne selv, yngre enn dere. Det jeg vet er at når det kommer til slik oppførsel (noe jeg selv også har utvist) , må det slås ned på.  Er du en ynkelig liten tøffel skal du ta deg faen på at dette er ikke det siste som blir å skje i fremtiden, neste gang er det ikke under en "pause". Nå har hun fått smaken på singellivet SAMTIDIG som hun har deg, hvor flott er ikke det? :)  

Det eneste som hadde fått meg på plass er at kjæresten hadde gjort det samme, eller eventuelt hevet meg ut. Alt annet er å be om trøbbel. 

Hun har ydmyket deg til den store gullmedalje, håper virkelig du tar tak i dette.

• Liker 2
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er kvinne selv, yngre enn dere. Det jeg vet er at når det kommer til slik oppførsel (noe jeg selv også har utvist) , må det slås ned på.  Er du en ynkelig liten tøffel skal du ta deg faen på at dette er ikke det siste som blir å skje i fremtiden, neste gang er det ikke under en "pause". Nå har hun fått smaken på singellivet SAMTIDIG som hun har deg, hvor flott er ikke det? :)  

Det eneste som hadde fått meg på plass er at kjæresten hadde gjort det samme, eller eventuelt hevet meg ut. Alt annet er å be om trøbbel. 

Hun har ydmyket deg til den store gullmedalje, håper virkelig du tar tak i dette.

TS her. 

Om jeg tar tak i dette? Det kan jeg skrive under på, men nå er det faktisk min tur til å være litt kynisk. Hun tror at hjemmet er ei trygg havn. Er nok en samtale som skal føre til noe annet her, så får vi virkelig se hva som skjer! Jeg er ferdig med å bli behandla som dritt. Not anymore!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...