AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #1 Skrevet 3. september 2019 Noen som har studert 2-årig master i areal-/by-/fysisk planlegging her? Hvor vanskelig var det å komme inn? Hva hadde du i snitt? Hvordan er arbeidsmarkedet? Jeg får høre overalt at arealplanleggere er ettertraktet, men det finnes omtrent ingen ledige stillinger når jeg søker på nett, og de fleste av dem krever 5-7 års erfaring... Anonymkode: e0d19...387
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #3 Skrevet 3. september 2019 Arbeidsmarkedet er godt, særlig om du er villig til å flytte på deg. De aller fleste kommuner i landet har en stillingsprosent tilknyttet arealplanlegging. Virker som det er et godt marked også privat. Jeg har fått tilbud alle steder jeg har søkt i hvert fall. Anonymkode: a0df5...6b0
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #4 Skrevet 3. september 2019 Antall plasser på planlegger studier har økt så det er blitt "enklere" å komme inn på master med ca. C i snitt, eller bedre. Kommer mer an på om din bachelor har andre krav feks om kravet er studiepoeng i GIS eller om de generelt godkjenner bacheloren din. Anonymkode: b334d...c97
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå