Gå til innhold

Får ikke nok sex er 47

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg er en mann på 47 år som føler meg ganske ung i kopp og hode og er mere sex sulten nå en på lenge men sambo holder ikke ut lengre hun er 50 år hva skal jeg gjøre . Har også en nabo på 32 som jeg møtte på byen som gjør meg ganske tent men har ikke tørt og gjøre noe .Hjelp og få her😱

Anonymkode: b81a2...74f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må finne en ung dame å ha sex med. Eldre kvinner som nærmer seg 50 mister som kjent endel libido. Har ikke lyst på så mye sex lenger. Du bør finne ei mellom 20 og 30. De er noen kåte sexdyr. 

Anonymkode: e6c0d...b0f

• Liker 2
Skrevet

Er litt redd og såre hun hjemme så vet ikke helt hva jeg skal gjøre ennå

Skrevet

Jeg ser ganske ung ut til og være 47 og føler vi har vokst fra hverandre og når hun har nesten sluttet og gi meg kos og sex også så er det ikke lett

Gjest Athleisure
Skrevet

Hadde ikke akseptert forhold uten sex

Skrevet

Å være sammen med en eldre kvinne fungerer nok ofte dårlig når man blir litt opp i åra, pga stor forskjell i sexlyst. Så du må avgjøre hvor viktig sex er for deg, og hvis det er viktig må du finne ei i en mer passende alder 

Anonymkode: a5003...e38

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser ganske ung ut til og være 47 og føler vi har vokst fra hverandre og når hun har nesten sluttet og gi meg kos og sex også så er det ikke lett

Hvis holdningen din er at sex er noe hun gir og du får, så skjønner jeg godt at det har gått i ball.

• Liker 8
Skrevet

Hadde ville krevd at hun tok tak i seg selv og fikk hjelp i forhold til hormoner etc. 

Hvis hun ikke ønsker det må du bare si at du har lyst på sex og at dere har ett problem i fellesskap. Kan være at det er grei at du har en annen sexpartner innimellom.

Dame 45

Anonymkode: bf9c8...69b

Skrevet

Jeg er 44 og kona 39. Vi har litt av samme utfordring. Tror ikke løsning er å ha sex med andre. Da kan du like gjerne avslutte forholdet. Prøv først å gi klar beskjed på hva du har behov og ønsker for. Og at dette kan gå ut over forholdet og dere ikke får hjelp til å løse det. Men hver også generelt mer kjærlig med hverandre på andre måter. 

Anonymkode: b18c2...7d6

• Liker 3
Skrevet

Tror ikke på at to kjerringer vil dele på en halvgammel kåt stuegris nei.

Anonymkode: 85edf...be4

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke på at to kjerringer vil dele på en halvgammel kåt stuegris nei.

Anonymkode: 85edf...be4

Jeg er ikke noe stuegris og er i bedre form en mange i 20 .30 årene 😝

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde ville krevd at hun tok tak i seg selv og fikk hjelp i forhold til hormoner etc. 

Hvis hun ikke ønsker det må du bare si at du har lyst på sex og at dere har ett problem i fellesskap. Kan være at det er grei at du har en annen sexpartner innimellom.

Dame 45

Anonymkode: bf9c8...69b

Takk for svar 😀

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...