AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #1 Skrevet 2. september 2019 Hei! Jeg har bjørkepollenallergi. Da tåler jeg heller ikke stenfrukt (kryssallergi) som feks. epler, pærer, kirsebær, plommer, fersken osv. Tåler heller ikke enkelte grønnsaker som er rå.. Så da lurer jeg på om det finnes noe annet man kan spise som erstatning for dette? Tenker ikke da på vitaminer i pilleform men noe annet jeg kan spise Anonymkode: d742c...9c1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #2 Skrevet 3. september 2019 Må du spise noen som erstattet? Er jo kun en begrenset periode. Anonymkode: 38612...681 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #3 Skrevet 3. september 2019 bær. alle typer. Anonymkode: fec00...202
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #4 Skrevet 3. september 2019 Mener du næringsmessig? I såfall er svaret å spise grønnsaker du tåler, eventuelt å koke/steke/bake de du ikke tåler å spise rå. Alternativt kan du spise andre typer frukt og bær også, men det er strengt talt ikke nødvendig da grønnsaker dekker næringsbehovet ditt mye mer effektivt. Anonymkode: 4cc32...209 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå