AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #1 Skrevet 2. september 2019 Hei. Jeg har aldri fulgt med i mattetimene under hele min oppvekst. Jeg satt meg ned med min første mattebok siden 7.klasse nå for 2 år siden, jeg har jobbet med det HVER bidige dag. Alt jeg har gjort er å tenke på matte, matte, matte å atter matte. Jeg har hengt opp lapper i huset mitt med regler og forklaringer. Jeg klarte dra inn 6eren i P matte ifjor vår og nå denne våren landet jeg karakteren 5 i R matte. Jeg ville bare dele det med dere, for å vise at JO det går faktisk an! Med litt hard jobbing klarer man det man vil. Jeg er midt i tyveårene og jeg har hatt veldig lite hjelp. Jeg har brukt YouTube og googlet ræven av meg.. ALL min ledige stund har gått til oppgaver. Jeg har hatt så mye hull fra barndommen at det er helt grusomt å tenke tilbake på. Veien har vært lang og tøff , det skal jeg ikke stikke under en stol. Jeg er veldig stolt over meg selv og det arbeidet jeg har fått til. Det å lære seg alt fra scratch på egenhånd har tatt veldig på, jeg har vært virkelig på bånn enkelte dager. MEN strevet lønner seg! Stå på alle privatister, dere klarer målet om dere gir jernet! Klem fra meg ❤️❤️ Anonymkode: a2d0c...969 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #2 Skrevet 2. september 2019 Så bra, veldig bra jobba ❤️ Anonymkode: fd6ed...235
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #3 Skrevet 2. september 2019 Gratulerer! Bra jobbet! Anonymkode: eb05f...b8b
Supernova17 Skrevet 2. september 2019 #4 Skrevet 2. september 2019 Det at du har funnet noe du mestrer er supert! 😀 Hurra! En fakta om meg er at jeg ble oppvokst i Norge, men snakker flere fremmedspråk flytende. Derfor klarte jeg også 6 i alle språkfagene uten å gjøre noe for det. Likevel tror jeg ikke at enhver elev er i stand til å nå til topps i hvilket som helst fag, og det virker som mange sliter med matematikken.
herzeleid Skrevet 3. september 2019 #5 Skrevet 3. september 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg har aldri fulgt med i mattetimene under hele min oppvekst. Jeg satt meg ned med min første mattebok siden 7.klasse nå for 2 år siden, jeg har jobbet med det HVER bidige dag. Alt jeg har gjort er å tenke på matte, matte, matte å atter matte. Jeg har hengt opp lapper i huset mitt med regler og forklaringer. Jeg klarte dra inn 6eren i P matte ifjor vår og nå denne våren landet jeg karakteren 5 i R matte. Jeg ville bare dele det med dere, for å vise at JO det går faktisk an! Med litt hard jobbing klarer man det man vil. Jeg er midt i tyveårene og jeg har hatt veldig lite hjelp. Jeg har brukt YouTube og googlet ræven av meg.. ALL min ledige stund har gått til oppgaver. Jeg har hatt så mye hull fra barndommen at det er helt grusomt å tenke tilbake på. Veien har vært lang og tøff , det skal jeg ikke stikke under en stol. Jeg er veldig stolt over meg selv og det arbeidet jeg har fått til. Det å lære seg alt fra scratch på egenhånd har tatt veldig på, jeg har vært virkelig på bånn enkelte dager. MEN strevet lønner seg! Stå på alle privatister, dere klarer målet om dere gir jernet! Klem fra meg ❤️❤️ Anonymkode: a2d0c...969 Gratulerer! Matematikk er nok blant fagene der de aller fleste av oss må jobbe en god del for å oppnå gode resultater, så godt jobbet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå