philippa starck Skrevet 14. mai 2005 #1 Skrevet 14. mai 2005 Sitter og kikker på Gullruten, og blir litt overrasket over hvor dårlig det er i år! Virker så lite proft, kommentarene er dårlige, underholderne ikke særlig underholdende.... Og hva har skjedd med Hilde Lyrån sin slankekur? Hun som har frontet alle tabloider i meeeget avkledde positurer som ny-slank, har da vitterlig fått litt tilbake?
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2005 #2 Skrevet 14. mai 2005 Åh, det var sååå dårlig program i år! Utrolig kjedelige underholdningsinnslag og jeg skjønner virkelig ikke hva Dorthe Skappel har der å gjøre som programleder.
Pepita Skrevet 14. mai 2005 #3 Skrevet 14. mai 2005 Enig i at det ikke var så bra! Underholdningen var ganske kjedelig. Men en ting jeg lurte på... Hu som danset sammen med Guri Schanke sa de at hadde spilt i Hotel Cæsar. Men hvilken rolle hadde hun der? Nå har ikke jeg sett så mye HC, men kan ikke huske å ha sett henne før. Men nesten all underholdninga var jo med skuespillere fra HC!
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2005 #4 Skrevet 14. mai 2005 Hun som danset het Liv-Unni Larsson og spilte Martine i Cæsar. Hun var gift med Svein Krogstad.
Annie Skrevet 15. mai 2005 #5 Skrevet 15. mai 2005 Jeg har kjempesansen for Brita, men i går ble det bare platt og dumt. Dorte Skappel er jeg LEI!
Gjest Seleena Skrevet 15. mai 2005 #6 Skrevet 15. mai 2005 Grunnen til at det var mange frå HC, er fordi mange av skodespelarane der er med i Bårdar. Mange er dansarar. - Altså dei som stod for underholdningen. Eg har aldri sett Gullruta før faktisk! Så eg syntes det var heilt greit :D Dorthe Skappel er søt! Homsepatruljen søtare og Topp20-programledar Charlie KAN virkeleg synge!
hilli Skrevet 15. mai 2005 #7 Skrevet 15. mai 2005 Jeg reagerte også på hvor dårlig programmet var. Det eneste innslaget som falt i smak hos meg var dansingen til Rudy Claes. Ellers var det for det meste bare pinlige musikal-innslag og dårlige vitser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå