Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter og kikker på Gullruten, og blir litt overrasket over hvor dårlig det er i år! Virker så lite proft, kommentarene er dårlige, underholderne ikke særlig underholdende....

Og hva har skjedd med Hilde Lyrån sin slankekur? Hun som har frontet alle tabloider i meeeget avkledde positurer som ny-slank, har da vitterlig fått litt tilbake?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Åh, det var sååå dårlig program i år! Utrolig kjedelige underholdningsinnslag og jeg skjønner virkelig ikke hva Dorthe Skappel har der å gjøre som programleder. :roll:

Skrevet

Enig i at det ikke var så bra!

Underholdningen var ganske kjedelig.

Men en ting jeg lurte på...

Hu som danset sammen med Guri Schanke sa de at hadde spilt i Hotel Cæsar. Men hvilken rolle hadde hun der? Nå har ikke jeg sett så mye HC, men kan ikke huske å ha sett henne før.

Men nesten all underholdninga var jo med skuespillere fra HC!

Gjest Anonymous
Skrevet

Hun som danset het Liv-Unni Larsson og spilte Martine i Cæsar. Hun var gift med Svein Krogstad.

Skrevet

Jeg har kjempesansen for Brita, men i går ble det bare platt og dumt. Dorte Skappel er jeg LEI!

Gjest Seleena
Skrevet

Grunnen til at det var mange frå HC, er fordi mange av skodespelarane der er med i Bårdar. Mange er dansarar. - Altså dei som stod for underholdningen.

Eg har aldri sett Gullruta før faktisk! Så eg syntes det var heilt greit :D

Dorthe Skappel er søt! Homsepatruljen søtare og Topp20-programledar Charlie KAN virkeleg synge!

Skrevet

Jeg reagerte også på hvor dårlig programmet var. Det eneste innslaget som falt i smak hos meg var dansingen til Rudy Claes. Ellers var det for det meste bare pinlige musikal-innslag og dårlige vitser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...