AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #1 Skrevet 2. september 2019 snakket med advokaten min og han har sagt i møte med bv at dette ikke er den riktige tiltaket for meg og min familie (bor med foreldre) i alle møtene var bv fast bestemt at det skulle være foreldre og barneseter at dette var det riktige tilbudet og at det ikke var andre tilbud (noe som e løgn) dette har jeg sagt nei til, hvorfor skal eg ville dra i en fengsel der jeg blir overvåket bare og ikke kan være naturlig? advokaten sa at han var ikke bekymret? og at dette er en tema vi er ferdig og snakke med bv.. jeg går da i sånn foreldre veiledning i barnehage i 6 måneder 2 ganger i uken og de sa at de ville komme opp med barne og foreldre senter i sammerbeids møte at dette vil være tilbudet.. pga de er bekymret siden babyen ser mest på de andre babyene når me er der.. Anonymkode: fd251...39c
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #3 Skrevet 3. september 2019 Hvor mange innlegg skal du ha om dette?? Anonymkode: 90939...987
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #4 Skrevet 3. september 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor mange innlegg skal du ha om dette?? Anonymkode: 90939...987 Lurer jeg på også... Kanskje du heller skal ta i mot hjelp fra bv og ikke motarbeide hele tiden? Tror nok det er det beste for barnet. Anonymkode: 899b8...85b
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #5 Skrevet 4. september 2019 On 9/3/2019 at 4:01 AM, AnonymBruker said: snakket med advokaten min og han har sagt i møte med bv at dette ikke er den riktige tiltaket for meg og min familie (bor med foreldre) i alle møtene var bv fast bestemt at det skulle være foreldre og barneseter at dette var det riktige tilbudet og at det ikke var andre tilbud (noe som e løgn) dette har jeg sagt nei til, hvorfor skal eg ville dra i en fengsel der jeg blir overvåket bare og ikke kan være naturlig? Anonymkode: fd251...39c Her du bør være forsiktig, hvis barnevernet vil at du skal på barnesenter og du nekter så risikerer du at de kjører på med en omsorgovertakelse. Jeg håper du har en god advokat. Anonymkode: 15ac9...10d 1
Gjest WhisperingWind Skrevet 4. september 2019 #6 Skrevet 4. september 2019 Hjelper ikke at advokaten sier ditten og datten og morsegenskapene dine. Her vil barnevernet hente inn informasjon fra barnehage, helsesøster etc samt se på barnet mht sosial samspill, atferden etc. Utifra det vil de vurdere om barnet for tilstrekkelig omsorg, ikke bare fysisk, men på det emosjonelle. Nå aner jeg ikke noe om deg, alder på barnet eller hvorfor barnevernet har blitt involert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå