Gå til innhold

Ser syner, hva hjelper?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er i midten av 20 åra og har i det siste begynt å se syner. Jeg har tidligere slitt veldig med angst. Da det var på det værste sist sommer, og jeg merker at jeg er urolig for tiden. Jegg har alltid vært engstelig. Nå er jeg i en periode der jeg igjen har en urolig kropp. Det er akkurat som om jeg ikke helt klarer å slappe av. 

De synene mine er ofte hvite skygger som går uten for vinduet. De varer ikke så lenge. Også er det akkurat som om det blitzer noen ganger. Akkurat som at det lyner på en måte. Jeg har tenkt at det kommer torden, men så er det helt blå himmel. Jeg aner ikke hva dette er. Her en natt da jeg skulle legge meg, rett før jeg falt i søvn, så kunne jeg se enn mann som sto og stirra på meg. Jeg tror det var en slags blanding av drøm og syner, fordi jeg hadde akkurat ikke sovnet.

Noen vil kanskje si at jeg burde sjekke vitaminmangler osv, men jeg spiser ganske variert og er opptatt av kosthold, så jeg tror ikke det har noe med det å gjøre. 

Jeg begynner å bli lei av dette og vet ikke hva jeg skal gjøre videre, jeg har vært hos lege og søkt etter psykolog, men søknaden ble avslått. Så jeg er litt hjelpesløs akkurat nå. Jeg har ikke penger til å gå til privat psykolog. 

Jeg er redd jeg begynner å bli syk og vet ikke helt hva jeg skal gjøre

Kan noen gi meg noen råd over hva jeg burde gjøre videre?

Anonymkode: 1d95a...44b

Videoannonse
Annonse
Gjest Selvantenning
Skrevet

Dra til fastlegen din igjen og fortell hva som skjer. Han eller hun kan gi deg resept på f.eks. seroquel som kan hjelpe deg med å roe ned tankene.

Skrevet

Glemte også å si at jeg sliter mye med tvangstanker

Anonymkode: 1d95a...44b

Skrevet

Ta deg også en tur til optiker! En som har avansert utstyr.

Godt mulig det ER angstrelatert, men dumt å avvise det som psykisk dersom det er fysisk.

Anonymkode: 7ec3a...3af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...