Gå til innhold

Shake som smaker godt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke noe frokostmenneske... og har tidligere testet noen shaker sånn i stedet for frokost. Det blir med den ene pakken, for det smaker høgg! Har litt lyst til å slippe å gå tom så raskt før jeg får tid og lyst til å spise et måltid.

Har noen noen tips om shaker som smaker godt? Også skal det selvfølgelig ikke være kaloribomber:)

Tidligere prøvd herbalife (de derre kulene er til å spy av), nutrilett (alle smaker banan og konsistensen er grusom) og fitline(god på smak, men produktene blir omtalt som sukkerbomber...og sist jeg handla ble jeg visst abonnement eller noe, kom meg ut av det da). Smakt proteinpulver fra proteinfabrikken også, fysj!

Noen som har prøvd forever living sine? Whey? Nokas(har de shake?)? Eller andre? 

Liker ofte blanding av sjokolade og vaniljesmak. 

Anonymkode: 29078...faa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noka sjokoladeshake smaker kjempegodt og er fyldig i konsistensen. Blandes med skummet eller lett melk og holder meg mett fra frokost til lunch 🙂

Anonymkode: 3bee3...72f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spis litt mer dagen før? Jeg spiser ikke frokost, og eg har energi langt ut på neste dag. Jeg har aldri forstått de som sier de går tom, dette er ofte mennesker med litt ekstra fett på kroppen også, så de spiser jo ikke lite? Man går jo bokstavlig talt ikke tom. Jeg har mest energi om jeg har tom mage og går helst fjellturer før jeg spiser. 

Anonymkode: c86f7...db9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Spis litt mer dagen før? Jeg spiser ikke frokost, og eg har energi langt ut på neste dag. Jeg har aldri forstått de som sier de går tom, dette er ofte mennesker med litt ekstra fett på kroppen også, så de spiser jo ikke lite? Man går jo bokstavlig talt ikke tom. Jeg har mest energi om jeg har tom mage og går helst fjellturer før jeg spiser. 

Spiser ikke kveldsmat heller. Så går ofte 16-17 timer mellom middag og første måltid. Trives ikke med å spise på kvelden, får ikke sove om det blir for sent. 

Handler ikke om å gå tom for energi, men kjenner på at magen romler og man kjenner på at konsentrasjonen avtar. 

Med små barn der ett trenger ekstra tid pga alvorlig diagnose gjør det at mat til meg ikke prioriteres først og tenkte at shake vil være et alternativ som passer for meg:)

ts

Anonymkode: 29078...faa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser siste måltid ca 8-9 og første måltid mellom 12-2, alt ettersom. 

Du kan alltids forsøke drikke shakes, men du går gjerne glipp av mange vitaminer og mineraler som du ville fått med ordentlig mat. Shakes er som regel ment å bruke i tillegg til vanlig kost, ikke istedetfor. 

Jeg sliter litt med å forstå hvorfor du vil ha shakes om problemet med frokost er smak. Shakes er noe av det verste du kan spise smaksmessig. Det er da lettere tvinge i seg 2 dl havregrøt enn 2dl shake? Ser ikke helt logikken der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje en hjemmelaget smoothie hadde funket bedre?  Ta frukten du vil og hiv oppi litt havregryn for fylde😊

Anonymkode: 13331...6ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du forsøkt å lage deg en smoothie? Da kan du jo selv velge smak og innhold, også er det mye billigere i lengden enn alle disse shakene, som forøvrig heller ikke gjør noe godt for kroppen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor spise frokost om du ikke er noe frokostmenneske? Skal du tvinge i deg mat bare fordi.....? Om du absolutt skal drikke noe, hvorfor ikke bare lage en smoothie? Det pulvertullet har du ikke bruk for i det hele tatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...