Brunhilde Skrevet 14. mai 2005 #1 Skrevet 14. mai 2005 Hunden min er 3 år og har vært renslig fra den var ganske liten. På grunn av eksem går den på antibiotika og prednisolon akkurat nå - og i dag har den tisset inne ikke mindre enn tre ganger! Hva i all verden kan være galt? Den pleier ellers å ha selskapsblære, dvs at om siste luftetur om kvelden er kl 21 kan den godt sove til kl 11 neste dag.
Cherie Skrevet 17. mai 2005 #2 Skrevet 17. mai 2005 er ikke medisinen vandrivende? lufte oftere kan være en ide mens den går på kur?
Brunhilde Skrevet 17. mai 2005 Forfatter #3 Skrevet 17. mai 2005 Har prøvd å lufte oftere - men selv med fri adgang til hagen (åpen dør) tisser den inne... Tror jeg skal ta en tur til dyrlegen og sjekke for diabetes, den drikker nemlig veldig mye også...
Cherie Skrevet 18. mai 2005 #4 Skrevet 18. mai 2005 Om den drikker mye og lekker .... ville jeg sjekket kreatenin og ureainnholdet i blodet på dyret. Vår drakk som en gal og tisset seg ut etter at den fikk nyrekollaps..... spiser hunden? om du drar opp litt pels i nakken...legger det seg raskt utover igjen når du slipper det?
Brunhilde Skrevet 18. mai 2005 Forfatter #5 Skrevet 18. mai 2005 Jeg fikk ringt dyrlegen i dag. Han sa at det var prednisolonet som gjorde at hunden drakk mer og tisset deretter. Samme preparat kunne også føre til økt apetett, så da vet jeg det... Takk for forslagene dine, Cherie, ha en din dag!
Cherie Skrevet 18. mai 2005 #6 Skrevet 18. mai 2005 ingen årsak ...så mye hjelp var det visst ikke i meg...
Brunhilde Skrevet 18. mai 2005 Forfatter #7 Skrevet 18. mai 2005 ingen årsak ...så mye hjelp var det visst ikke i meg... Tanken var der! Det teller!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå