AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #1 Del Skrevet 2. september 2019 Hei. Jeg satt ute på kafé med kjæresten min .. vi satt på hver vår side av bordet .. i Hannes vinkel syn satt det ei fin jente , hun fikk oppmerksomheten hans og han brukte øynene åpenbar sånn at alle kunne se det . Jeg spilte dumt og lurte meg i samme retning med mine øyner for og se hva han ser på .. da tenker jeg jaja , han er jo en gutt .. men så var det galningen , jeg følte meg som ei veninne da eller bare ei jente som satt der ved han .. jeg sa * jeg ser hva du ser på * da ble han litt eh... også fant han fram solbrillene og skuldre på solen . Men solen gjør sånn at jeg ennå kan se hva han ser på og det er henne .. og da sier jeg * tro du det hjelper, solen røper deg * Da begynte han og ta fokuset mer vekk .. men så måtte jeg på do så da så jeg * jeg går på do så da kan du se hvor mye du vil * husker ikke om jeg gav han et kyss eller bare smilte .. og da sier han at han ikke ser .. Så han som elsker meg kan faktisk lyge til meg rett i øyene og sette meg i en dårlig lys for andre jenter eller forholdet vårt .. Prøver og ikke tenker på det men han gir meg den usikkerheten når han kan holde på sånt .. og se er noe helt annet en og glo.. elsker han kjempe masse og vil være med han , men jeg vil ikke godta at han setter meg på 2 plass når det er andre jenter til stede , nei jeg er ikke sjalu på andre jenter. Men at kan holde på sånt når kjæresten er til stede er lite respektløs .. Så til han neste gang han gjør det så går jeg vekk ( kommer til og ignorere han til han skjønne at han har såret meg ) Plis hjelp meg hva kan jeg gjør ??? Utenom og slå opp * Anonymkode: dc8b7...47c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #2 Del Skrevet 2. september 2019 Alle gutter og menn i kjønnsmoden alder ser på vakre jenter og kvinner. Det slutter de aldri med, samme hvor mye du vil at kjæresten din skal det. Det betyr ikke at han setter deg som nummer to. Du trenger å få litt mer selvtillit og tro på at han vil ha deg selv om han ser på andre jenter. Anonymkode: 061a2...cd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #3 Del Skrevet 2. september 2019 Jeg hadde enten gått eller vært frekk/passivt agressiv: "Hvis du vil kan jeg godt gå over dit å høre om hun vil sitte med oss så du ser henne litt bedre." el. Anonymkode: 86a40...cec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #4 Del Skrevet 2. september 2019 Slik ser jeg for meg jeg hadde reagert: *han ser på jente* Jeg: ser du på den fine jenta bak meg?😂 Han: øøøøh nei Jeg: hun hadde veldig fint hår. Kanskje jeg også skal stripe håret Han: liker håret ditt akkurat som det er jeg Jeg: takk! Og så hadde vi fortsatt dagen vår og spist masse junk food. Anonymkode: 9cddd...f22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå