AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #1 Skrevet 2. september 2019 Hei! Jeg må bare dele mine bekymringer her for jeg klarer ikke slutte å tenke på det. Har noen opplevd å ha en gjenglemt tampong i skjeden og i såfall, hva er egentlig symptomene på det? For ca to uker siden hadde jeg mensen og jeg er relativt flink til å bytte tampong. Men har skjedd en gang tidligere glemte jeg en tampong i hele dagen hadde ca gått 12 timer og fikk litt panikk. Jeg kan være litt glemsk inni mellom og lurer derfor på om man hadde fått symptomer på en gjenglemt tampong og kan man finne den ved å kjenne etter? Hadde mensen for to uker siden og følte meg svimmel og litt kvalm/dårlig matlyst i denne perioden. Forrige uke ble jeg syk vond hals, kvalm, hoste, slapp osv (tror ikke jeg hadde feber). Nå er jeg så og si frisk, men er litt uggen i magen/smerte i nederste magedel og muskelkramper/muskelsmerte i venstre arm/fot. Så det falt meg bare inn, tenk om dette er symptomer på en gjenglemt tampong (?). Men har ikke hatt illeluktende utflod og lukter helt normalt der nede. Har lest andre steder at hvis man har en gjenglemt tampong i skjeden så ville man hatt illeluktende utflod og at dette er en av de mest åpenbare tegnene, stemmer det? Snakket med noen venninner angående dette og de sa at den kan gjemme seg i en skjult kant på siden, slik at det blir vanskelig å kjenne etter, stemmer dette? Har en tendens til å overtenke saker og ting, men måtte bare få det ut og høre fra andre i lignende situasjon 😅 Håper noen har noen gode råd/svar og komme med! Anonymkode: ad96b...d06
Djungelvrål Skrevet 2. september 2019 #2 Skrevet 2. september 2019 Du vet at du kan stikke fingeren inn å lete?? 3
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #3 Skrevet 2. september 2019 Kan du ikke bare stikke fingeren inn og kjenne? Anonymkode: c9641...8eb 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #4 Skrevet 2. september 2019 I verste fall kan man få TSS. Det er livsfarlig! Tar dog litt lenger tid enn 12 timer. Anonymkode: 910c4...33e
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #5 Skrevet 2. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: I verste fall kan man få TSS. Det er livsfarlig! Tar dog litt lenger tid enn 12 timer. Anonymkode: 910c4...33e Hun har gått to uker... Anonymkode: b47a2...597
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #6 Skrevet 2. september 2019 Om du setter deg på huk og stikker fingrene inn skal du kunne kjenne helt opp til livmortappen. Det er ikke verre enn å kjenne etter. Anonymkode: d5437...a1e 2
secrets Skrevet 2. september 2019 #7 Skrevet 2. september 2019 (endret) 3 timer siden, SupaWoman skrev: Du vet at du kan stikke fingeren inn å lete?? 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan du ikke bare stikke fingeren inn og kjenne? Anonymkode: c9641...8eb . Endret 2. september 2019 av secrets
secrets Skrevet 2. september 2019 #8 Skrevet 2. september 2019 (endret) 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Om du setter deg på huk og stikker fingrene inn skal du kunne kjenne helt opp til livmortappen. Det er ikke verre enn å kjenne etter. Anonymkode: d5437...a1e . Endret 2. september 2019 av secrets
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #9 Skrevet 2. september 2019 Jeg glemte den en gang. Må ha vært flere dager. Det stinket. Jeg sjekket et par ganger, men fant den ikke. Når stanken tok overhånd, sjekket jeg ordentlig. Tampongen luktet død. Ble dog ikke syk. Anonymkode: a3291...680 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #10 Skrevet 2. september 2019 Den er nok ute. Hvis ikke så hadde du luktet det etter to uker Anonymkode: 2485b...1d2 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #11 Skrevet 2. september 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Snakket med noen venninner angående dette og de sa at den kan gjemme seg i en skjult kant på siden Hva slags skjulte kanter er det de har i skjeden sin? Det er ikke noe jeg har hørt om. Anonymkode: f6ae3...477
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #12 Skrevet 2. september 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg glemte den en gang. Må ha vært flere dager. Det stinket. Jeg sjekket et par ganger, men fant den ikke. Når stanken tok overhånd, sjekket jeg ordentlig. Tampongen luktet død. Ble dog ikke syk. Anonymkode: a3291...680 Oi, men hadde den havnet langt oppi? Hvordan fikk du den ut og var det enkelt? 🤯 Anonymkode: ad96b...d06
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #13 Skrevet 2. september 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva slags skjulte kanter er det de har i skjeden sin? Det er ikke noe jeg har hørt om. Anonymkode: f6ae3...477 Haha aner ikke, men hun mente vel at den kunne ligge seg inntil "veggen" eller buen på skjeden slik at den ikke var så enkel å finne. I dont know Anonymkode: ad96b...d06
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #14 Skrevet 2. september 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Den er nok ute. Hvis ikke så hadde du luktet det etter to uker Anonymkode: 2485b...1d2 Jaa går ut ifra det ☺️ Anonymkode: ad96b...d06
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #15 Skrevet 2. september 2019 Ingenting kan forsvinne oppi der. Så det er bare å begynne å grave litt så finner du fort ut om det er noe der eller ikke. 😂 Anonymkode: 900e9...16c
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #16 Skrevet 3. september 2019 Om du er så glemsk ville jeg heller begynt med menskopp. Anonymkode: d313c...e18
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #17 Skrevet 3. september 2019 Skjønner ikke hvordan man glemmer den? Bare stikker man inn en ny en uten å ta ut den gamle??? Har dere trødd tråden langt oppi dåsa også liksom?? Kjenner man det ikke når man prøver å stappe inn en ny en? Skulle trodd at man kjente litt motstand om man hadde en full tampong oppi dåsa fra før?! Spør fordi jeg lurer Anonymkode: c69de...6c2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #18 Skrevet 3. september 2019 Jeg ble operert i underlivet en gang, og da glemte de et kompress inni der. Det luktet helvete etter en uke (jeg fikk beskjed om at det kom til å lukte litt, så tok et par dager før jeg reagerte.) Så pust ut, tamponger er nok ute😊👍🏼 Ps: begynn heller med menskopp, den skal tømmes hver 12 time! Anonymkode: ab280...897
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #19 Skrevet 4. september 2019 På 3.9.2019 den 11.58, AnonymBruker skrev: Skjønner ikke hvordan man glemmer den? Bare stikker man inn en ny en uten å ta ut den gamle??? Har dere trødd tråden langt oppi dåsa også liksom?? Kjenner man det ikke når man prøver å stappe inn en ny en? Skulle trodd at man kjente litt motstand om man hadde en full tampong oppi dåsa fra før?! Spør fordi jeg lurer Anonymkode: c69de...6c2 Jo, i bunn og grunn gjør man vel det. Aldri skjedd at jeg har glemt den i lengre enn 12 timer (hadde en hektisk dag, hvis det er en unnskyldning haha). Men fikk bare sykt noia om man faktisk hadde lagt merke til det om man hadde glemt den oppi der 😂 Anonymkode: ad96b...d06
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #20 Skrevet 4. september 2019 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ble operert i underlivet en gang, og da glemte de et kompress inni der. Det luktet helvete etter en uke (jeg fikk beskjed om at det kom til å lukte litt, så tok et par dager før jeg reagerte.) Så pust ut, tamponger er nok ute😊👍🏼 Ps: begynn heller med menskopp, den skal tømmes hver 12 time! Anonymkode: ab280...897 Haha okei, da er den nok ute ellers ville det vel luktet nå i hvertfall 😅 Tror jeg skal begynne å vurdere det ja! Anonymkode: ad96b...d06
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå