AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #1 Del Skrevet 2. september 2019 Skal lage små pannekaker/lapper som består av kesam, egg og havremel. Dessverre glemte jeg kjøpe bakepulver, kan jeg bruke en teskje gjær istedet? Skulle gjerne brukt natron men det har jeg ikke. Anonymkode: 14946...e52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 2. september 2019 #2 Del Skrevet 2. september 2019 Nei, det vil smake gjær av dem. Ikke godt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 2. september 2019 #3 Del Skrevet 2. september 2019 I såfall blir det annerledes. Du må heve på forhånd. Og du må nesten ha litt hvetemel i. Sluttresultatet blir uansett annerledes. Bedre å bake det som rundstykker da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belima Skrevet 2. september 2019 #4 Del Skrevet 2. september 2019 Spør en nabo om litt bakepulver. Husker "alle" naboer lånte litt sukker, mel eller andre bakevarer da jeg var barn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #5 Del Skrevet 2. september 2019 Du kan fint droppe bakepulver, og iallefall ikke bruk gjær. La det stå å svelle en stund. Anonymkode: 5a6d0...41c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 2. september 2019 #6 Del Skrevet 2. september 2019 Du trenger ikke bakepulver i pannekaker. De skal jo være flate. Gjær vil ikke fungere. Spør evt om å låne bakepulver av naboen. Natron fungerer ikke på samme måte som bakepulver, da må du i så fall bruke kulturmelk, rømme el., ikke melk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #7 Del Skrevet 2. september 2019 Bruk kardemomme Anonymkode: 66a09...037 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå