Gå til innhold

Jeg har trukket meg unna mennesker ,hvordan kan jeg klare å finne meg en mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så liten erfaring med dating. Å lav selvfølelse. Hvordan kan jeg finne en som liker meg for den jeg er?

Anonymkode: 6e12b...438

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jobb med selvtilliten din kjære deg 😔 Elsk deg selv før du prøver å elske noen andre. Føler deg. Hadde det presis på samme måte i tjue årene. Etter fylte tredve begynte jeg å jobbe med meg selv og ett par år senere er jeg lykkelig ☺️ Vær glad i deg selv for den du er❤️

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjenner meg igjen i det du sier om det er noen trøst.. den siste tiden har jeg (som nevnes ovenfor) jobbet med meg selv fysisk og psykisk og jeg føler det fortsatt er vanskelig å skulle date. Jeg har ikke vært på date enda, men har avtalt en med en mann fra match. Jeg skal prøve å være ærlig om hvordan ting er for meg i livet mitt og da får jeg vel se hvordan han tar det. Synes det er veldig vanskelig. Ønsker deg og megselv lykke til..

Anonymkode: 064e7...af5

Skrevet

Kanskje det kan være en idé å skrive i profilen din at du er introvert eller noe liknende om du prøver deg på nettdating? 

Anonymkode: 064e7...af5

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har så liten erfaring med dating. Å lav selvfølelse. Hvordan kan jeg finne en som liker meg for den jeg er?

Anonymkode: 6e12b...438

Legg ut profil på kontaktsider. Mange vil like deg for den du er, men for å finne rett så må du være dønn ærlig selv om det ikke høres bra ut. Det er ikke et fasadespill. Skal du få tak i rett så bær ærlig.

Anonymkode: e2514...c86

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...