Gå til innhold

Har du brukt kosttilskudd ?

Har du prøvd kosttilskudd for å gå ned i vekt?  

1. 1. Har du prøvd kosttilskudd for å gå ned i vekt?

• Nei
      3
    • Har prøvd tidligere
      4
    • Tar kosttilskudd nå
      1
    • Planlegger å prøve
      0

Fremhevede innlegg

Skrevet

Siden vi har så mange livlige debatter her om kosttilskudd for tida: Hvor mange her har prøvd noe form for kosttilskudd for å gå ned i vekt? Da tenker jeg på piller, ikke kremer, nutrilett, eller andre ting.

Så:Har du spist/spiser du kosttilskudd for å gå ned i vekt?

Videoannonse
Annonse
Gjest Spacegirl
Skrevet

Tja... jeg tar krom-tabletter hvis det kommer inn under den kategorien. De hjelper meg jo i å gå ned i vekt på den måten at søtsuget forsvinner :wink:

Skrevet
Tja... jeg tar krom-tabletter hvis det kommer inn under den kategorien. De hjelper meg jo i å gå ned i vekt på den måten at søtsuget forsvinner :wink:

Det er et kosttilskudd, og du tar det med det formål å gå ned i vekt.Ergo:Det passer perfekt inn i kategorien.

Skrevet

Jeg har ikke brukt kosttilskudd for å gå ned i vekt, nei.

Gjest Gjesta
Skrevet

Tipper du ikke kommer til å få så mange svar fra folk som faktisk HAR tatt kosttilskudd for å gå ned i vekt. Jeg tror ikke så mange vil innrømme det, rett og slett.

Jeg tar multivitaminer/mineraler, pluss tilskudd av omega 3-6-9, men ikke for å gå ned i vekt, nei.

Skrevet

Jeg kjøpte en vidunderkur en gang i tida, den virket ikke, så jeg kuttet det ut.

Skrevet
Tipper du ikke kommer til å få så mange svar fra folk som faktisk HAR tatt kosttilskudd for å gå ned i vekt. Jeg tror ikke så mange vil innrømme det, rett og slett.

Jeg tar multivitaminer/mineraler, pluss tilskudd av omega 3-6-9, men ikke for å gå ned i vekt, nei.

De snakker veldig mye om det her, men ingen vil innrømme at de tar det nå. Se&Hør-effekten, kaller man sånt. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...