Gå til innhold

Ligget med mange?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Selvfølgelig individuelt, men for mange av oss gjelder nok "jo færre jo bedre" hos en potensiell partner. Det er rett og slett mer attraktivt at partneren har et eksklusivt forhold til sex og ikke deler kroppen med fremmede. 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke hva som er normalen. Jeg skeiet ut med mye festing og rus i slutten av tenåra og da blir det fort mye sex. Eksakt hvor mange vet jeg ikke, men det var nok over 20 menn da jeg ble 21.

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde hatt sex med 3 stk på den aldeten. Steg til 9, og så fant jeg mannen min. Som forøvrig mente at hvis man hadde hatt over 6 sexpartnere så var man uaktuell som kjæreste. Så mitt offisielle antall er 5 😂 Ja, + han da. Merkelig holdning på ham... 

Anonymkode: 12a64...63a

Merkeligere på deg, som vet at du ikke er den personen mannen din ville ha, men klamrer deg fast likevel. Jeg har aldri sagt noe tall, men vet at dama har ligget med flere enn jeg er komfortabel med. Derfor er sexlivet vårt dødt. Jeg har ingen lyst i det hele tatt. Nå vil jeg virke som verdens største dritt hvis jeg avslutter det på nåværende tidspunkt, så det skal hun få gjøre. Alternativt kan det jo hende hun er ferdigpult, og synes det er greit med null sex. Jeg skulle gjerne hatt mer, for jeg har ikke hatt så mye eller mange, men har man først gått i hengemyra.. 🤥

Anonymkode: 66039...8dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...