Gå til innhold

Ligget med mange?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dette er jo individuelt. Da jeg var 21 hadde jeg bare ligget med samboeren min på den tiden. 

Anonymkode: 6369e...c4d

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er bare nysgjerrig her. Hvor mange i antall ville dere syns var mange å ha ligget med, for en jente på 21 år? Syns det er interessant at mange folk har meninger om dette. 

Anonymkode: ee04e...780

21 år hmm, syns vel alt over 7-8 hadde vært mange.

Noe jeg syns uavhengig av om det er en jente eller en gutt. 

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Oisann skrev:

Sluttet å telle for lenge siden.... 30? er 24.

For en jente? 20 kanskje? Kommer an på alderen, men jeg hater å høre om hvor mange sex partnere de jeg har ligget med har hatt, eller hvem kjendis du har pult. Jeg bryr meg ikke, og det ødelegger stemningen.

Jeg syntes forøvrig at en jente kan ha så mange sex partnere hun vil ha, og jeg bryr meg lite, så lenge man er diskré :)

Hvis du selv har pult 30 + så kan du selvsagt ikke bry deg om hvor mange hun har pult heller nei :ler:

Anonymkode: f1e41...557

Skrevet

Jeg hadde hatt sex med 3 stk på den aldeten. Steg til 9, og så fant jeg mannen min. Som forøvrig mente at hvis man hadde hatt over 6 sexpartnere så var man uaktuell som kjæreste. Så mitt offisielle antall er 5 😂 Ja, + han da. Merkelig holdning på ham... 

Anonymkode: 12a64...63a

Skrevet

Lå rundt som bare det jeg, og har null skam rundt det. Tipper det er rundt 50-ish, og jeg har da virkelig fått utforske egen seksualitet og funnet mine turn-ons (og turn-offs). Sier som over her, fuck it. Betyr det egentlig noe så lenge man er fornlyd selv? Nææh.. 

Anonymkode: 6e108...bf8

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Lå rundt som bare det jeg, og har null skam rundt det. Tipper det er rundt 50-ish, og jeg har da virkelig fått utforske egen seksualitet og funnet mine turn-ons (og turn-offs). Sier som over her, fuck it. Betyr det egentlig noe så lenge man er fornlyd selv? Nææh.. 

Anonymkode: 6e108...bf8

Syns det er lite å skryte av å ha sex med alt som har puls. Heller få med stor kvalitet enn mange overøfladiske knull. 

Anonymkode: a3b8d...6f0

• Liker 4
Skrevet

Kvalitet foran kvantitet. Stor forskjell på sexen første gang og tiende gang med en person. Ihvertfall min erfaring. Husker så lite av sexen etter ONS at jeg ser ikke poenget. 😆 men hadde ikke brydd meg om partneren min hadde hatt sex med mange, det tyder på at hun er glad i sex, å det er ikke skadelig. 

Skrevet

Er selv 22 og har mistet tellingen. Over 20 stk iallfall, men det betyr ingenting for min del. Forstår ikke at en i begynnelsen av tyveårene bare har ligget med et par stk? Forstår ikke hvordan det er mulig, med mindre man har hatt et langt forhold. De fleste debuterer vel i 15-årsalderen, og 20 partnere vil da utgjøre 2,5 partnere i året (dersom en har hatt et aktivt sexliv siden en var 15, og nå er 22).

Anonymkode: 5d8b2...32f

Skrevet

Mer enn 3 er mye, alderen tatt i betraktning. Jeg har null interesse av tilfeldig sex selv, og dermed opplever jeg det som for mange sikkert er nesten ingenting som mye. Jeg forstår ikke hvor lett noen blir tent når jeg leser om flere titalls partnere, jeg har ikke møtt i nærheten av så mange kvinner jeg kunne være interessert i engang. Misforstå meg rett, jeg elsker sex, men det skal mye til at jeg kunne tenke meg å hoppe til køys med noen. Hadde jeg vært noens nummer 30 hadde jeg nok følt meg som en parentes, og nærmere et onaniredskap enn en partner av betydning.

Anonymkode: 4223a...b40

• Liker 4
Skrevet

Er da ingen tall som er for mange, Lev livet og nyt litt deilig sex. 

Selv er jeg 23 og har vel bikka 24 stk 

• Liker 2
Skrevet (endret)

Antallet er ikke så viktig for meg, det er hvordan man behandler kvinner på som jeg er mest opptatt av. Ser i mange tilfeller det mannen skryter og navngir dem han har ligget med, og noen gir blaffen å snakke med dem i etterkant. Synes litt synd at noen skal få oppleve det som egentlig skal være så fantastisk deilig mellom to venner😌

Endret av Bamseklemmer
  • Liker 2
Skrevet

Da jeg var 20 tror jeg at jeg ikke holdt tellingen lengre..

Anonymkode: b7ffb...b9d

Skrevet

Vanskelig spørsmål. Folk har jo ulik debutalder og ulik libido/sexlyst. Men jeg må si at jeg synes venninnene mine var litt VEL aktive tidlig. Om man starter rundt 14 og når er 21 så ville jeg tenkt at rundt 10 var et normalt antall? Selv ligger jeg fortsatt på 5 stk og er 28 nå.

Anonymkode: 732c0...0b3

• Liker 1
Gjest Athleisure
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vanskelig spørsmål. Folk har jo ulik debutalder og ulik libido/sexlyst. Men jeg må si at jeg synes venninnene mine var litt VEL aktive tidlig. Om man starter rundt 14 og når er 21 så ville jeg tenkt at rundt 10 var et normalt antall? Selv ligger jeg fortsatt på 5 stk og er 28 nå.

Anonymkode: 732c0...0b3

Man skal jo kose seg med sex så lenge man lever, tenker jeg da. Ingen skam i å ha debutert tidlig, eller hatt mange sexpartnere. Personer som har hatt mye sex (enten i forhold), eller med ulike partnere, er ofte bedre i sengen - har jeg erfart.

Skrevet

Jeg hadde vært med kanskje 25 på den tiden, muligens mer. Husker ikke helt. Syns det er mye nå når jeg er noe eldre, samtidig setter jeg pris på alle opplevelsene jeg hadde, og var veldig forsiktig med beskyttelse. Har ikke latt det gå utover selvfølelsen, selv om jeg noen ganger hører andre snakke negativt om folk som har vært veldig aktive. Da tenker jeg bare "du skulle bare visst hvor gøy det var", og ikke noe negativt om meg selv. Syns ikke skam hører hjemme i prat om seksualitet. 

Bruk kondom. Hver gang. Ikke ha tilfeldig sex på en lørdagsnatt om det ikke er apotek åpne dagen etter der du bor. Ikke ha sex i håp om å få noe tilbake i ettertid. Ikke ha sex om du føler det er noe du må gi opp etter mannen har vært flink nok. 

Anonymkode: c3b06...dca

• Liker 2
Skrevet

Ikkje relevant.

Anonymkode: b8e8c...6d5

Skrevet
6 timer siden, Oisann skrev:

Jeg syntes forøvrig at en jente kan ha så mange sex partnere hun vil ha, og jeg bryr meg lite, så lenge man er diskré :)

«For en jente? Kanskje 20?»

Anonymkode: eb43f...192

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er selv 22 og har mistet tellingen. Over 20 stk iallfall, men det betyr ingenting for min del. Forstår ikke at en i begynnelsen av tyveårene bare har ligget med et par stk? Forstår ikke hvordan det er mulig, med mindre man har hatt et langt forhold. De fleste debuterer vel i 15-årsalderen, og 20 partnere vil da utgjøre 2,5 partnere i året (dersom en har hatt et aktivt sexliv siden en var 15, og nå er 22).

Anonymkode: 5d8b2...32f

Går da fint det? 

Jeg (mann) debuterte når jeg var 19 år. 1 år langt forhold. Tok slutt, neste var et dårlig ons (er ikke noe for meg fant jeg ut) når jeg var 23. Deretter et meget kort (ikke)forhold på 14 dager når jeg var 24. Traff kona rett før jeg ble 25. Det er over 20 år siden og jeg endte altså på 4 stk. kun med 2 forhold av brukbar lengde og 5 år mellom de. 

Kona hadde hatt 2 stk. før meg, men det hadde ikke spilt noen rolle om det var 22. 

Anonymkode: 49355...5d5

• Liker 1
Skrevet

Har ligget med 2. Er 23 år.

Anonymkode: a39b2...e63

• Liker 1
Skrevet

https://www.apa.org/monitor/2013/02/ce-corner

Her kan man lese de negative virkningene ved denne kulturen. (artikkel på engelsk)

Jeg synes ikke det er bra at folk holder på slik og tenker at det skaper uro i samfunnet når ingen er monogame lenger.

Men folk vil gjøre som de vil.

Dette gjelder både menn og kvinner.

Anonymkode: bfa63...87a

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...