Gå til innhold

Ligget med mange?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bare nysgjerrig her. Hvor mange i antall ville dere syns var mange å ha ligget med, for en jente på 21 år? Syns det er interessant at mange folk har meninger om dette. 

Anonymkode: ee04e...780

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mer enn 5 kanskje?

Men tipper du først og fremst får svar fra de som har ligget med veldig mange her. Er gjerne slik på dette forumet.

Anonymkode: 9d78c...bd1

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes at folk skal få ligge med så mange eller så få de bare ønsker selv. Hvorfor man skal gidde å bry seg om hva andre synes er for mange og rette seg etter det er uforståelig for meg. Hvorfor skal andre mennesker bestemme over ditt liv? Hvorfor skal folk høre på at noen sure gubber mener at alle jenter bør være jomfru, som om at kvinner kun eksisterer for deres nytelse og ikke har hatt et liv før de møtte denne egoistiske gubben? Det er bare så sykt hvordan mennesker har et behov for å kontrollere og moralisere over andre mennesker, som om at det gjør dem noe at folk har et sexliv. 

Jeg personlig har ikke hatt et tosifret antall partnere engang, men er drittlei av at folk alltid skal mene så mye om andres liv som om at det finnes noe som helst galt i å ha et sexliv. Jeg oppfordrer faktisk folk rundt meg å drite i andres meninger og synes det er bra at folk har sex. Det er sunt og bra så lenge man beskytter seg. 

Anonymkode: 4bdfa...22d

• Liker 6
Skrevet

10 000 ville vært dealbreaker for meg 

Anonymkode: 0fc41...89e

• Liker 4
Skrevet

Om personen føler de har ligget med for mange, da har de muligens ligget med for mange.

Utover det, har jeg ingen mening om saken. Det er ikke opp til meg, å si hvor mange folk skal ha sex med 😃

Anonymkode: a0390...048

• Liker 1
Skrevet

10+ er i hvert fall mange når du er 21. Trenger ikke å bli et problem om du ikke bor på et lite sted. Ingen trenger å vite hvor mange. 

• Liker 1
Skrevet

Over 50 mener jeg det begynner å bli litt mye...

Anonymkode: d71eb...57a

• Liker 2
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker said:

Er bare nysgjerrig her. Hvor mange i antall ville dere syns var mange å ha ligget med, for en jente på 21 år? Syns det er interessant at mange folk har meninger om dette. 

Anonymkode: ee04e...780

Kan snakke ut ifra meg selv da jeg tenker tilbake og syns jeg hadde det litt i overkant moro. 6 stk før jeg møtte ektemannen min som 19 åring. Startet tidlig (14) men fortsatt. For mange syns jeg. 

Anonymkode: 0de50...fe6

Skrevet (endret)

Sluttet å telle for lenge siden.... 30? er 24.

For en jente? 20 kanskje? Kommer an på alderen, men jeg hater å høre om hvor mange sex partnere de jeg har ligget med har hatt, eller hvem kjendis du har pult. Jeg bryr meg ikke, og det ødelegger stemningen.

Jeg syntes forøvrig at en jente kan ha så mange sex partnere hun vil ha, og jeg bryr meg lite, så lenge man er diskré :)

Endret av Oisann
  • Liker 2
Skrevet

Vet da søren, alt har en egen kontekst og en historie. Jeg hadde vel ligget med 7-8 da jeg var 21, men innen jeg ble 27 og traff han jeg giftet meg med var jeg et sted mellom 20 og 30. Foretrekker sexen i starten av en relasjon og er glad jeg fikk opplevd mye av det før jeg giftet meg. Skulle jeg ha levd igjen hadde jeg nok hatt et høyere tall da jeg rundet 21.

Anonymkode: e8a44...797

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vet da søren, alt har en egen kontekst og en historie. Jeg hadde vel ligget med 7-8 da jeg var 21, men innen jeg ble 27 og traff han jeg giftet meg med var jeg et sted mellom 20 og 30. Foretrekker sexen i starten av en relasjon og er glad jeg fikk opplevd mye av det før jeg giftet meg. Skulle jeg ha levd igjen hadde jeg nok hatt et høyere tall da jeg rundet 21.

Anonymkode: e8a44...797

Bra sagt! Jeg hadde også hatt sex med en del da jeg var 21 år. Sikkert mer enn mange andre. Men har vært monogam siden jeg traff mannen min året etter. Og nå i en alder av 28 så har de fleste single venninnene mine tatt meg igjen, og vel så det. 

Anonymkode: 0219e...d43

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes at folk skal få ligge med så mange eller så få de bare ønsker selv. Hvorfor man skal gidde å bry seg om hva andre synes er for mange og rette seg etter det er uforståelig for meg. Hvorfor skal andre mennesker bestemme over ditt liv? Hvorfor skal folk høre på at noen sure gubber mener at alle jenter bør være jomfru, som om at kvinner kun eksisterer for deres nytelse og ikke har hatt et liv før de møtte denne egoistiske gubben? Det er bare så sykt hvordan mennesker har et behov for å kontrollere og moralisere over andre mennesker, som om at det gjør dem noe at folk har et sexliv. 

Jeg personlig har ikke hatt et tosifret antall partnere engang, men er drittlei av at folk alltid skal mene så mye om andres liv som om at det finnes noe som helst galt i å ha et sexliv. Jeg oppfordrer faktisk folk rundt meg å drite i andres meninger og synes det er bra at folk har sex. Det er sunt og bra så lenge man beskytter seg. 

Anonymkode: 4bdfa...22d

Helt enig. Og folk blir aldri fornøyde. Enten er det for mange eller for få. Og noen henger seg opp i at man har hatt sex for sent liksom haa ha var du sååå sent ute. 

• Liker 2
Skrevet

Mer enn 1 er mye.

Anonymkode: c47e1...585

• Liker 1
Skrevet

Da jeg var 21 hadde jeg ligget med 1, nå har jeg ligget med 3 (33 år). Vil si mer enn 5-6 stykker er mange når man er så ung.

Anonymkode: 7f049...763

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes over 10 begynner å bli mange. Jeg vet det er det enkelte klarer på en uke, men det er en annen sak.

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Oisann skrev:

Sluttet å telle for lenge siden.... 30? er 24.

For en jente? 20 kanskje? Kommer an på alderen, men jeg hater å høre om hvor mange sex partnere de jeg har ligget med har hatt, eller hvem kjendis du har pult. Jeg bryr meg ikke, og det ødelegger stemningen.

Jeg syntes forøvrig at en jente kan ha så mange sex partnere hun vil ha, og jeg bryr meg lite, så lenge man er diskré :)

Så det er greit at du har hatt 30, men en jente må ha mindre? 

Anonymkode: eb43f...192

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så det er greit at du har hatt 30, men en jente må ha mindre? 

Anonymkode: eb43f...192

Jeg syntes forøvrig at en jente kan ha så mange sex partnere hun vil ha, og jeg bryr meg lite, så lenge man er diskré :)

• Liker 3
Skrevet

Jeg er bare 20 og har ligget med litt over 40 og det er jævlig mange for min alder.. men fuck it 

Anonymkode: af808...866

Skrevet

Etter min mening er 1 for mange hvis det er ufrivillig. Hvis man ligger med mange i fylla for å få bekreftelse er ikke det bra, ligger man med folk fordi man har lyst og det er et bevist valg er det helt supert, og man kan ligge med så mange man vil!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...