AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #1 Skrevet 2. september 2019 Blir man sett rart på om man ikke prioriterer interiør/ ikke har hatt mulighet til å skape seg et moderne og tidsriktig hjem? Siktet til foreldre til barn spesielt i skolealder. Barna begynner jo fort å sammenligne hjemmene sine og legger nok merke til hvem som har god råd og ikke etterhvert. Dere som ikke har de største husene og det mest moteriktige hjemmet, føler dere at dere blir «uglesett» av andre foreldre/ barn? Anonymkode: 2c420...94e
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #2 Skrevet 2. september 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blir man sett rart på om man ikke prioriterer interiør/ ikke har hatt mulighet til å skape seg et moderne og tidsriktig hjem? Siktet til foreldre til barn spesielt i skolealder. Barna begynner jo fort å sammenligne hjemmene sine og legger nok merke til hvem som har god råd og ikke etterhvert. Dere som ikke har de største husene og det mest moteriktige hjemmet, føler dere at dere blir «uglesett» av andre foreldre/ barn? Anonymkode: 2c420...94e Barna dømmer vel bare om de har lært det av foreldrene at de skal gjøre det? Noen foreldre dømmer sikkert. Anonymkode: 438f9...da2 10
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #3 Skrevet 2. september 2019 Det gjør det betydelig enklere for meg å bedømme hvorvidt vi kan komme til å bli gode venner eller ei. Sannsynligheten for at vi vil bli gode venner hvis du er et miljøsvin som kun tenker på fasade og oppussing av bolig, er svært liten. Anonymkode: af769...95e 5
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #4 Skrevet 2. september 2019 Hvorfor så opphengti hva som er in? Hva med å finne din egen stil og ha det slik du vil ha det? Enten om du oppgraderer på 20 år eller hvert 2. Anonymkode: a7122...73c 8
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #5 Skrevet 2. september 2019 Barna dine kommer til å bli dømmende som deg, om du fortsetter slik Anonymkode: 100b6...573
Duftavsommerregn Skrevet 2. september 2019 #6 Skrevet 2. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Blir man sett rart på om man ikke prioriterer interiør/ ikke har hatt mulighet til å skape seg et moderne og tidsriktig hjem? Hva så hvem pokker bryr seg? Så lenge ting er rent og ryddig så vær fornøyd med det du har. Statussymbol jaget har jeg hoppet av for mange mange år siden. Har penger nok, men bruker det iallefall ikke på "mote" det er totalt meningsløst sløsing med hardt opparbeidet penger. Tar vare på boligen og holder den i stand, det er noe helt annet. 3
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #7 Skrevet 2. september 2019 Nei -tror mange hadde sluppet unna «luksusfellen» om de ikke var så opptatt av å ha det klin likt som «alle» andre til enhver tid. Jeg syntes det er en fin stil selv, men orker ikke skulle følge med på alle trender, blir dyrt og slitsomt i lengden ser jeg for meg. Velger å bruke tid, energi og penger på andre ting. Liker ikke den «bruk og kast»mentaliteten mange har. Anonymkode: d826a...166 6
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #8 Skrevet 2. september 2019 Jeg tenkte virkelig aldri over det som barn, så hvis det er noen barn som gjør det må de ha lært det av foreldrene sine. Dessuten er det ikke nødvendigvis sånn at de som har et helt hvitt hjem med de nyeste trendene er de med best råd. Jeg er oppvokst i et hjem med furumøbler hvor ingen brydde seg om interiør, men mine foreldre var blant de med best råd i klassen har jeg skjønt i ettertid Anonymkode: dd5f8...31f 6
Biloba Skrevet 2. september 2019 #9 Skrevet 2. september 2019 Koselig, rent og ikke kritisk uryddig er bra. Vi sikter heller mot klassisk etterhvert som noe må byttes ut. Skandinavisk stil er ikke min drøm å bo i i lengden, uansett budsjett. Alle hjem trenger ikke å være like. 2
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 2. september 2019 #10 Skrevet 2. september 2019 Barn bryr seg veldig sjelden om sånt. Med mindre det er veldig rotete og skittent, legger ikke unger merke til hvordan det er hjemme hos folk.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #11 Skrevet 2. september 2019 Kjære vene... Så lenge det er rent og høvelig ryddig er det vel ingen som egentlig bryr seg? Ingen prioriterer likt. Noen vil bruke mye på interiør, noen på reise, noen på friluftsliv, noen har nok med å prioritere faste utgifter til livsopphold. Med mindre foreldrene er noen dass så bryr ikke barna seg om kompisens sofa er fra bolia eller finn. Anonymkode: d488e...dbe 1
Cessa74 Skrevet 2. september 2019 #12 Skrevet 2. september 2019 Ingen som bryr seg om sånt! Som flere skriver; hold hjemmet nogenlunde rent, unngå vond lukt og ekkel rot (som gammel oppvask etc) og ha et hjemmekoselig sted som det er hyggelig å komme til! 3
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #14 Skrevet 2. september 2019 Jeg hadde ikke tenkt på det en gang. Men jeg har ikke de nyeste møblene selv og er ikke veldig interessert i det heller. En del rot går også fint for min del 😅 så lenge barn er rene (alt etter hva de holdt på med), mette og fornøyde, er alt i orden 😉 Anonymkode: 00335...0bf 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #15 Skrevet 2. september 2019 Heldigvis har jeg venner som ikke bryr seg om sånt. Jeg har heller aldri oppfattet at hennes venner har kommentert noe angående vårt hjem. Anonymkode: 81ad7...0a8
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #16 Skrevet 2. september 2019 Jeg brydde meg ikke da jeg var barn. (født i 1990, var nok annerledes tider).. Det jeg ofte la merke til, husker jeg, var de som hadde krukker med drops, jeg elsket å dra på besøk til dem, for da kunne jeg kanskje få en:) også likte jeg å dra til hun ene venninna mi, for foreldrene hennes hadde vannseng. Interiør også videre har jeg aldri lagt merke til.. Huset vårt var likevel veldig moteriktig og stort, men vet ikke om det har noe å si mtp sammenligning.. Anonymkode: 9380c...746 1
Sunnys Skrevet 2. september 2019 #17 Skrevet 2. september 2019 Jeg er nok den som har skandinavisk stil og er opptatt av interiør. Barna er ikke opptatt av stil og interiør, og slik jeg ser det er det ingen av barna eller vennenes deres som bryr seg. Folk må få ha den stilen de ønsker. Barn må lære seg at folk er forskjellige. Tenk hvor kjedelig det er om alle hjemmene var like. Jeg synes det er kult å komme til hjem som er annerledes enn vårt. Stiler og interiør forandrer seg hele tiden, og en må velge den stilen en selv liker og har økonomi til. 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #18 Skrevet 2. september 2019 Godt å høre at de fleste tror at folk ikke bryr seg så mye om hvordan folk har det interiørmessig/ standardmessig. Jeg har liksom aldri hatt ordentlig tid eller råd til å investere mye i hjemmet vårt. Prøver å gjøre litt og litt og håper på noen større endringer etterhvert som jeg får spart opp mer. Ts Anonymkode: 2c420...94e
DMS Skrevet 2. september 2019 #19 Skrevet 2. september 2019 3 timer siden, Duftavsommerregn skrev: Hva så hvem pokker bryr seg? Så lenge ting er rent og ryddig så vær fornøyd med det du har. Statussymbol jaget har jeg hoppet av for mange mange år siden. Har penger nok, men bruker det iallefall ikke på "mote" det er totalt meningsløst sløsing med hardt opparbeidet penger. Tar vare på boligen og holder den i stand, det er noe helt annet. Off, må det vere reint og ryddig 😅 med småbarn er det vel reint og ryddig ca 1 time i veka 😂 og kun i ei etasje om gongen. 2
sashimi Skrevet 2. september 2019 #20 Skrevet 2. september 2019 Jeg er opptatt av interiør og moderne stil, men sønnen min og vennene hans gir blanke i det 😂 Selv ugleser jeg ikke andre som ikke er like opptatt av interiør, alle har sine interesser tenker jeg! Ugleser heller de med frekke barn 😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå