AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #1 Skrevet 2. september 2019 Føler at jeg har de samme referanse og opplevelsene som de fleste voksne har. Andre som har det litt på samme måte? Anonymkode: 007d8...7f2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #2 Skrevet 2. september 2019 Føler jeg har en ganske ensom ungdomstid nå. Anonymkode: 911b7...2ee
Gjest #Rasshøl Skrevet 2. september 2019 #3 Skrevet 2. september 2019 Jeg har vært ensom hele livet. Tingen er at jeg føler meg alene når jeg er alene, og ensom når jeg er med folk. Jeg tilhører ingen steder.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #4 Skrevet 2. september 2019 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Føler at jeg har de samme referanse og opplevelsene som de fleste voksne har. Andre som har det litt på samme måte? Anonymkode: 007d8...7f2 Ikke sikker på om jeg forstår deg helt. Men du at du til tross for ensomhet gjennom mange år, likevel er normalt fungerende nå som voksen? Anonymkode: d5d2a...98a 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #5 Skrevet 2. september 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke sikker på om jeg forstår deg helt. Men du at du til tross for ensomhet gjennom mange år, likevel er normalt fungerende nå som voksen? Anonymkode: d5d2a...98a Jeg glemte ordet ikke. 😗 min feil Det skal stå at jeg ikke har de samme referansene som andre. Anonymkode: 007d8...7f2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #6 Skrevet 2. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg glemte ordet ikke. 😗 min feil Det skal stå at jeg ikke har de samme referansene som andre. Anonymkode: 007d8...7f2 Hehe Det gir mer mening , ja. 🙂 Tenker du da kulturelle referanser, som f.eks. når noen henviser til en TV-serie e.l.? Eller tenker du mer på hva som er vanlig å gjøre når noen du kjenner har bursdag? At du ikke har hatt de samme opplevelsene som andre tenker jeg at ikke nødvendigvis er negativt. Andre kan kanskje se på deg som mer spennende nettopp fordi du har opplevd andre ting? Og jeg vil hvertfall tro at de opplevelsene du har hatt har bidratt til å gjøre deg til et bedre menneske. Vil helt klart tro at en som har kjent ensomhet på kroppen vil være mer empatisk og ha større omsorg for andre, enn en som brukte hele ungdomstiden på å feste og bare tenke på seg selv. Anonymkode: d5d2a...98a 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #7 Skrevet 3. september 2019 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Hehe Det gir mer mening , ja. 🙂 Tenker du da kulturelle referanser, som f.eks. når noen henviser til en TV-serie e.l.? Eller tenker du mer på hva som er vanlig å gjøre når noen du kjenner har bursdag? At du ikke har hatt de samme opplevelsene som andre tenker jeg at ikke nødvendigvis er negativt. Andre kan kanskje se på deg som mer spennende nettopp fordi du har opplevd andre ting? Og jeg vil hvertfall tro at de opplevelsene du har hatt har bidratt til å gjøre deg til et bedre menneske. Vil helt klart tro at en som har kjent ensomhet på kroppen vil være mer empatisk og ha større omsorg for andre, enn en som brukte hele ungdomstiden på å feste og bare tenke på seg selv. Anonymkode: d5d2a...98a Tenker mer referanser som - hva som skjer på en fest - sjekking Anonymkode: 007d8...7f2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #8 Skrevet 3. september 2019 Jeg kjenner meg veldig godt igjen. Jeg er 36, alltid vært veldig mye alene, og ganske velfungerende i den forstand at jeg jobber og ikke har noen psykiske lidelser, men det er mye jeg ikke har peiling på. For eksempel dating er jeg helt blank på, samme med hvordan man får, og beholder, venner. Jeg kan smalltalke med hvem som helst på jobb, på bussen, med kassadama på Kiwi, men privat er jeg sosialt inkompetent og kjenner rett og slett ikke spillereglene. Anonymkode: 376da...8a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå