exictence Skrevet 2. september 2019 #1 Skrevet 2. september 2019 (endret) Hva er prisen på en vanlig års service på en privatbil på et godkjente bilverksted? Endret 2. september 2019 av exictence
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #2 Skrevet 2. september 2019 Det kommer ann på bilmerke og km-stand. Jeg betalte ca 2400 for 30000km på min e-golf nå i sommer. Anonymkode: 0de8f...e9c
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #3 Skrevet 2. september 2019 Kommer an på om det er hovedservice eller mellom (ihvertfall er det slik på min E-Up), og bilmerke. Men det kan absolutt lønne seg å sende noen forespørsler, for av egen erfaringen kan prisene variere med 1000 +/-. Anonymkode: 0c171...918
exictence Skrevet 2. september 2019 Forfatter #4 Skrevet 2. september 2019 En golf. Vanlig års service. Olje skift mm. Gått ca 30000 siden sist service, for ett år siden.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #5 Skrevet 2. september 2019 Kommer vel an på hva de skal gjøre denne servicen. Sist service på bilen skiftet de alt av filtere og da kostet det vel 8000kr. Nå skal de kun bytte bremsevæske og noe småtteri og det koster 5000kr Anonymkode: 975b7...dc2
Myrmica Skrevet 3. september 2019 #6 Skrevet 3. september 2019 Jeg betalt nylig 5500 for hovedservice og sjekk av alt på min Suzuki 2009 mod.
Gjest Juks Skrevet 3. september 2019 #7 Skrevet 3. september 2019 (endret) På 2.9.2019 den 17.11, exictence skrev: Hva er prisen på en vanlig års service på en privatbil på et godkjente bilverksted? Her ser du prisene tilhørende VW på service og div. standard reparasjoner: https://www.volkswagen.no/no/service-og-tilbehor/bilverksteder-og-priser-pa-service.html Endret 3. september 2019 av Juks
exictence Skrevet 3. september 2019 Forfatter #8 Skrevet 3. september 2019 3 timer siden, Juks skrev: Her ser du prisene tilhørende VW på service og div. standard reparasjoner: https://www.volkswagen.no/no/service-og-tilbehor/bilverksteder-og-priser-pa-service.html Tusen takk
Gjest Juks Skrevet 3. september 2019 #9 Skrevet 3. september 2019 2 minutter siden, exictence skrev: Tusen takk Ingen problem Anbefaler deg å sende mail om pristilbud fra nærmeste verksted. Det er gjerne mye som kommer utenom disse pristilbudene, har du f.eks DSG-kasse må du skrifte DSG-olje hver 90.000km. Samt ta Haldexolje må byttes hver 60.000 eller hvert 3. år, justering av lys osv. Så du kan forvente noen ekstra ting på servicen også. Bare be om tilbud, og husk og sammenlign tilbudet med nettsiden du nettopp fikk. Fordi noen verksted kjører på med egne, gjerne dyrere, priser på servicene. Det opplevde jeg og fikk beskjed om at "prisene på nettsiden var tilbud for øyeblikket, du skal få ny prisoversikt". Men det stemmer ikke, for prisene på nettet har alltid vært der Så følg med!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå