Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med å få venner og syns det er vanskelig å bli kjent med nye folk. Jeg kan være sammen med folk på fritiden, men føler på en måte at jeg ikke passer inn. Kan liksom ha en ensomhetsfølelse selv om jeg har folk rundt meg 😕

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, absolutt. Føler jeg ikke finner meg til rette eller finner de "rette" mennesketypene som matcher godt med min personlighet. I tillegg har jeg alvorlig sosial angst som gjør det hele enda vanskeligere. Jeg kan møte folk og være med folk, men føler det ikke gir meg noe. Føles ovefladisk og fake. 

• Liker 1
Skrevet

Uff, enda en sytetråd. Nok av artikler om dette nå på nett, i media stadig vekk. Med folk som ikke klarer å få seg noe bekjentskap.

Nordmenn er noen snåle skapninger, ekstremt lukket som mennesker. Må få fortalt hvordan de skal leve, nå er det kommet handlekurv for single! Faen så latterlig, man skal sende et signal at det er greit å bli snakket til når man går med denne kurven.

Utrolig pinlig å være norsk mange ganger. Sosialt tilbakestående folkeslag.

Anonymkode: b5d26...ec7

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Uff, enda en sytetråd. Nok av artikler om dette nå på nett, i media stadig vekk. Med folk som ikke klarer å få seg noe bekjentskap.

Nordmenn er noen snåle skapninger, ekstremt lukket som mennesker. Må få fortalt hvordan de skal leve, nå er det kommet handlekurv for single! Faen så latterlig, man skal sende et signal at det er greit å bli snakket til når man går med denne kurven.

Utrolig pinlig å være norsk mange ganger. Sosialt tilbakestående folkeslag.

Anonymkode: b5d26...ec7

Tror du mistolket litt. Jeg kan sånnsett være rundt værdens hyggeligste mennesker, men kan alikevell føle på ensomheten. Jeg har virkelig prøvd å gjort en innsats i å prøve å være en person som folk vil være venn med, men klarer fortsatt ikke å passe inn. Dette har ingenting med at nordmenn er et sosialt tilbakestående folkeslag.

• Liker 1
Skrevet

Klarer du å henge med i samtalen? 

Føler du at du ikke blir inkludert, eller at du blir ignorert? 

Anonymkode: 4ae0f...ad3

Skrevet
5 timer siden, Sandkatt skrev:

Ja, absolutt. Føler jeg ikke finner meg til rette eller finner de "rette" mennesketypene som matcher godt med min personlighet. I tillegg har jeg alvorlig sosial angst som gjør det hele enda vanskeligere. Jeg kan møte folk og være med folk, men føler det ikke gir meg noe. Føles ovefladisk og fake. 

Jeg føler det på samme måte, bare at jeg kan ikke si at jeg har sosial angst. Jeg kan også være med folk, men føler ikke at jeg får den gleden ut av det som jeg ser mange andre rundt meg får. 

Jeg skulle så gjerne ønske at jeg kunne føle den sosiale gleden som mange jeg kjenner til har.

Skrevet
På 2.9.2019 den 23.31, AnonymBruker skrev:

Klarer du å henge med i samtalen? 

Føler du at du ikke blir inkludert, eller at du blir ignorert? 

Jeg føler jeg faller fort ut av samtalen 😕

Skrevet
19 timer siden, adreya skrev:

Jeg føler jeg faller fort ut av samtalen 😕

Okey. Er det fordi du ikke er like kjapp som de andre, og kanskje bruker litt lenger tid enn dem til å prosessere tanker? Eller er det mer fordi du blir stressa og så klarer du ikke komme på noe å si? Eller er temaet de andre snakker om for vanskelig eller om noe du ikke har kjennskap til? Eller at ingen spør deg om hva du synes om temaet? 

Sorry for alle spørsmålene, men vil gjerne forstå sånn at jeg kan komme med råd. 

Skrevet
På 6.9.2019 den 17.05, AnonymBruker skrev:

Okey. Er det fordi du ikke er like kjapp som de andre, og kanskje bruker litt lenger tid enn dem til å prosessere tanker? Eller er det mer fordi du blir stressa og så klarer du ikke komme på noe å si? Eller er temaet de andre snakker om for vanskelig eller om noe du ikke har kjennskap til? Eller at ingen spør deg om hva du synes om temaet? 

Sorry for alle spørsmålene, men vil gjerne forstå sånn at jeg kan komme med råd. 

Jeg vet ærlig talt ikke, jeg har en del nettvenner da og dem kan jeg helt fint holde en samtale med.

Kan si det at når jeg snakker med folk føler jeg på en måte at jeg bare sklir ut av samtalen og at dem bare fortsetter utwn meg. Syns det er litt vanskelig å hente meg inn også :(

Skrevet

Nei, jeg opplever ikke det. Jeg kommer alltid i snakk med folk og har mange venner, og enda flere bekjente, av begge kjønn. Har flere veldig nære venninner, og ei som er helt enestående. Vår relasjon kan rett og slett ikke beskrives med ord. 

Jeg er ganske åpen og inkluderende. Kan ta initiativ og inviterer gjerne med folk som jeg ikke nødvendigvis kjenner så godt om jeg tenker de passer inn i settingen. Er godt likt av folk flest og finner raskt min plass i nye grupper. 

Anonymkode: 3b876...5d0

Skrevet

Hei kunne tenkt meg å bli kjent med en dame fra oslo. Jeg er 37 år fra oslo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...