AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #1 Skrevet 2. september 2019 Jeg må kjøpe noen reseptbelagte greier ca tredjehver måned. Prisen går opp og opp. Nå vil jeg prøve nettapotek. Men er alle like velfungerende? Hvem stoler dere på? Hvem har de laveste prisene? Anonymkode: ff236...bfb
male32 Skrevet 2. september 2019 #2 Skrevet 2. september 2019 Jeg har brukt komplettapotek mye tidligere. Men i sommer prøvde jeg apotek1.no, da komplettapotek ikke hadde alt jeg skulle ha. Likte veldig godt å handle hos apotek1. Godt utvalg og gode priser. De varene jeg skulle ha var billigere hos apotek1. 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #3 Skrevet 3. september 2019 Mest førnøyd med 123apotek.no i pris 😊 Anonymkode: 4c612...3f0 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2019 #4 Skrevet 19. september 2019 Prøver dette nå...de har jo ikke oppgitt pris, eller er jeg blind? https://www.apotek1.no/produkter/naltrekson-naf-tabletter-3mg-100stk-244520p Eneste av de tre nettapotekene som i det hele tatt har det jeg leter etter. Anonymkode: ff236...bfb
AnonymBruker Skrevet 19. september 2019 #5 Skrevet 19. september 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Prøver dette nå...de har jo ikke oppgitt pris, eller er jeg blind? https://www.apotek1.no/produkter/naltrekson-naf-tabletter-3mg-100stk-244520p Eneste av de tre nettapotekene som i det hele tatt har det jeg leter etter. Anonymkode: ff236...bfb Står vel ikke pris fordi det er reseptpliktig. Da kan du sjekke felleskatalogen for å få en veiledende pris. Anonymkode: dfbfe...65e 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2019 #6 Skrevet 19. september 2019 Reseptbelagte medisiner pleier å være ganske likt priset uavhengige av apotek. Dessuten kommer det på egenandelen,så til slutt blir det dekket av trygden. Prismessig på øvrige apotekvarer, syns jeg 123apotek er best. Men apotek1 har ofte gode tilbud,så lurt å undersøke før kjøp. Men som sagt,er det reseptbelagt,hadde jeg bare handlet på nærmeste apotek,og venter på frikort. Anonymkode: 667b2...dcd 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2019 #7 Skrevet 19. september 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Reseptbelagte medisiner pleier å være ganske likt priset uavhengige av apotek. Dessuten kommer det på egenandelen,så til slutt blir det dekket av trygden. Prismessig på øvrige apotekvarer, syns jeg 123apotek er best. Men apotek1 har ofte gode tilbud,så lurt å undersøke før kjøp. Men som sagt,er det reseptbelagt,hadde jeg bare handlet på nærmeste apotek,og venter på frikort. Anonymkode: 667b2...dcd Kommer jo ann på om det er en fast medisin eller på vanlig «hvit» resept da. Er ikke alle medisiner som går under egenandelen. Er selv fornøyd med komplettapotek, men det er nok mest fordi jeg bor i Vestfold og kan hente på hentepunkt etter jobb f.eks. Vet ikke hvilken jeg ville valgt om jeg hadde måtte vente på postpakke. Anonymkode: dfbfe...65e 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2019 #8 Skrevet 19. september 2019 På 2.9.2019 den 17.09, AnonymBruker skrev: Jeg må kjøpe noen reseptbelagte greier ca tredjehver måned. Prisen går opp og opp. Nå vil jeg prøve nettapotek. Men er alle like velfungerende? Hvem stoler dere på? Hvem har de laveste prisene? Anonymkode: ff236...bfb Du må evt. logge inn og lage bruker på hvert enkelt apotek for å finne ut av prisen på reseptbelagt medisin. Men de varierer som oftest ikke. Anonymkode: dfbfe...65e
AnonymBruker Skrevet 19. september 2019 #9 Skrevet 19. september 2019 Takk for gode råd, kjerringer! Da blir det nærapoteket på jobben da. Anonymkode: ff236...bfb
AnonymBruker Skrevet 19. september 2019 #10 Skrevet 19. september 2019 Skal man sjekke pris, så må man ihvertfall sjekke det på riktig side: prisjakt.no Anonymkode: a288c...be5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå