AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #1 Skrevet 2. september 2019 Ble overlumpet av en restaurantarbeidene syrisk flyktning på stranden og merket det var vanskelig å avvise personen, jeg er en typisk innesluttet nordkvinne som ikke er god på måter å takke nei på. Endte med å legge han til på facebook men tenker det hadde vært mer reelt å si der og da at jeg ikke har intensjoner om å hjelpe han å komme til Norge, men det føles så hjerterått når han forteller om krigen:/ Anonymkode: 5ac27...4ee
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #2 Skrevet 2. september 2019 Fortell ham at krigen i Syria er over, og har vært det i snart 2 år. Han har tydeligvis ikke fått med seg dette, stakkar. Det er ro og fred i Syria nå, men store deler av landet må gjenreises, noe en frisk, ung mann sikkert kan bidra til. Anonymkode: 32b59...cab 7
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #3 Skrevet 2. september 2019 Fortell han at Norge og Europa helst ikke vil ha mer import av muslimer. Da vi allerede har nok problemer med å hanskes med de som er her. Stikkord er utenforskap og manglende forståelse for vestlige verdier. Anonymkode: b2e20...f2f 4
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #4 Skrevet 2. september 2019 Fyfaen så trist jeg blir av mennesker som dere. Anonymkode: 0c007...6fa
The Kitten Skrevet 3. september 2019 #5 Skrevet 3. september 2019 På 2.9.2019 den 16.18, AnonymBruker skrev: Fyfaen så trist jeg blir av mennesker som dere. Anonymkode: 0c007...6fa Det må du gjerne bli. Hvorfor skal Norge ta i mot personer som ikke er reelle flyktninger? 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #6 Skrevet 3. september 2019 Si at du er fattig har spart til den turen i 10 år. Anonymkode: 044c0...98f
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #7 Skrevet 3. september 2019 Si pent nei gjentatte ganger. Anonymkode: f66bf...9bc
Antoinette Skrevet 3. september 2019 #8 Skrevet 3. september 2019 På 2.9.2019 den 16.04, AnonymBruker skrev: jeg er en typisk innesluttet nordkvinne Anonymkode: 5ac27...4ee og medlem i Vigrid eller?
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #9 Skrevet 3. september 2019 Fortell om bompengene og bilfritt sentrum så er ikke landet vårt så interresant lenger Anonymkode: d52a3...3d2
Oisann Skrevet 3. september 2019 #10 Skrevet 3. september 2019 (endret) Du har faktisk retten -og du bør avvise han om du ikke gidder å snakke med han. Du må tøffe deg opp litt når det kommer til folk som vil ha noe av deg. Men bare slett han på Facebook, så slipper du maset han garantert kommer å sende deg siden. Endret 3. september 2019 av Oisann
A-hunter Skrevet 3. september 2019 #11 Skrevet 3. september 2019 På 2.9.2019 den 16.18, AnonymBruker skrev: Fyfaen så trist jeg blir av mennesker som dere. Anonymkode: 0c007...6fa Du er for at en hver som ønsker skal få komme til Norge med andre ord? Alt annet er "trist"? Hva med en million? To millioner? Norge kan, ved å akseptere en befolkningstetthet som en belgisk storby, ta i mot alle verdens flyktninger, ca 90 millioner i antall. Skal vi gå for det da?
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #12 Skrevet 3. september 2019 Ba han deg direkte om hjelp da? Eller fortalte han bare historien sin? Jeg mener, det må jo være lov å snakke om det vonde man bærer på noen ganger, og noen ganger skjer det med fremmede/nye venner fordi man kanskje ikke har noen andre - det går hull på ballongen og det kommer ut. Det kunne like gjerne vært en som akkurat hadde både mista jobben og mista f.eks kona i sykdom/ulykke på en gang, og dermed er livet tøft. At folk deler burde ikke bli sett på som plagsomt, heller et varmt og nært medmenneskelig møte mellom to. Han er jo bare et menneske han også tross alt, som alle oss andre. Anonymkode: 006e0...dc3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå