AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #1 Skrevet 2. september 2019 Er i gang med mitt 4 ivf forsøk. Har brukt synarela i 7 dager, skal begynne på sprøyter om 8 dager. Fekk det for meg å ta graviditetstest da jeg har stått opp flere ganger om nettene for å gå på do. Tok tidelig babyplan strimmel og den var positiv, så babyplan vanleg den og var positiv. Tok så 2 clear blue tester og som dere ser så er alt positivt, tok heller ikke testene med morgenurin. Kan Synarela gi falsk positiv? Anonymkode: 6ed8d...fac
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #2 Skrevet 2. september 2019 Nei, det kan den ikke. Du er gravid. Stopp med medisin med en gang, de kan gi fosterskade! Og ta kontakt med klinikken nå med en gang! Anonymkode: 5bd62...361 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #3 Skrevet 2. september 2019 Ringte til klinikken og venter på at dei skal ringe opp igjen. Ringte og til helsesenteret men det var for sent på dagen å ta blodprøve. Ts Anonymkode: 6ed8d...fac
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #4 Skrevet 2. september 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ringte til klinikken og venter på at dei skal ringe opp igjen. Ringte og til helsesenteret men det var for sent på dagen å ta blodprøve. Ts Anonymkode: 6ed8d...fac Du må ihvertfall slutte på medisinen. Gratulerer med å ha blitt spontant gravid 😊 Anonymkode: 5bd62...361 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #5 Skrevet 2. september 2019 Gratulerer så mye ❤️ Anonymkode: d96bc...7e1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #6 Skrevet 2. september 2019 Tusen takk ❤️ Håper dette går bra 🤞🏻🤞🏻 Ts Anonymkode: 6ed8d...fac
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #7 Skrevet 4. september 2019 Gratulerer, du er gravid! ❤️ Jeg skal i gang med mitt andre ivf forsøk. Skal ha lang protokoll denne gangen også, må bruke synarela i 6 uker. Anonymkode: cdb3e...7d5
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #8 Skrevet 4. september 2019 Takk, tok hcg prøve i går og fekk telefon fra legen i kveld om at den var på 107, skal ta ny på fredag. Har hatt lang protokoll alle gangene, skulle hatt det denne gangen og. Men pleier og gå på den i litt over 4 uker bare, denne gangen skulle jeg gå på den en uke mindre pga dei fekk ledig time så ble flyttet en uke tidligere. Lykke til 🤞🏻🤞🏻❤️ Anonymkode: 6ed8d...fac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå