AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #1 Skrevet 2. september 2019 Jeg prøvde for første gang å barbere (mens jeg sto i dusjen), men etterpå har jeg bare hatt masse kviser og det klør veldig. Stusser til vanlig men typen vil at jeg skal ha det glatt. Er det noen som har erfaring med å vokse hjemme? Jeg vil ikke på salong. Har også vurdert å kjøpe epilator, men har hørt at det er veldig vondt? Anonymkode: cc09f...670
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #2 Skrevet 2. september 2019 Har du hår i vaginaen en så har du seriøst et hårproblem😂 Anonymkode: 2b16b...77b 19
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #3 Skrevet 2. september 2019 Begynn med vulva.. Anonymkode: 9d8e6...c3e 5
ToMan Skrevet 2. september 2019 #4 Skrevet 2. september 2019 Snedig. Det gikk nøyaktig 4 minutter før språkpolitiet på KG kom med korrigeringer om at det heter vulva og ikke vagina. 😉 Men å dele et seriøst tips i forhold til hårfjerning......neida. Nå er det ikke så ofte jeg fjerner håret for min kjære da hun stort sett ordner dette selv. Men noen tips kan jeg komme med. Bruk en ny høvel og sørg for ikke å barbere mot hårene, da dette fort fører til inngrodde hår og irriterte hårsekker Bruk gjerne en intimsåpe eller nøytral såpe som "barberskum" eller evt. barberskum. Vokse hjemme eller epilator har jeg skjønt kan være vondt og ikke å anbefale. 7
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #5 Skrevet 2. september 2019 Har vokset hjemme og fytti sat** det kommer jeg aldri i livet til å gjøre igjen! Det beste tipset for barbering fikk jeg av kjæresten min. Han sier det er svært viktig at bladene er skarpe. Hver gang du barberer et "strøk" bør du skylle høvelen fri for skum og hår sånn at de gjør en best mulig jobb. Unngå å høvle over samme område flere ganger. Ikke barber mot hårene. Barber sakte og forsiktig. Smør deg etterpå med en mild fuktighetskrem. Anonymkode: ed877...e78 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #6 Skrevet 2. september 2019 Fra Wikipedia: I dagligtale brukes ordet «vagina» ofte upresist for å referere til de ytre kvinnelige kjønnsorganene, men på fagspråket kalles dette for «vulva». Imidlertid brukes også «fitte» i folkelig slang, noe som også refererer til «vulva». Litt for mange her inne som er opptatt av fagspråket tydeligvis. 38 minutter siden, ToMan skrev: Snedig. Det gikk nøyaktig 4 minutter før språkpolitiet på KG kom med korrigeringer om at det heter vulva og ikke vagina. 😉 Men å dele et seriøst tips i forhold til hårfjerning......neida. Nå er det ikke så ofte jeg fjerner håret for min kjære da hun stort sett ordner dette selv. Men noen tips kan jeg komme med. Bruk en ny høvel og sørg for ikke å barbere mot hårene, da dette fort fører til inngrodde hår og irriterte hårsekker Bruk gjerne en intimsåpe eller nøytral såpe som "barberskum" eller evt. barberskum. Vokse hjemme eller epilator har jeg skjønt kan være vondt og ikke å anbefale. Anonymkode: 66c1d...e12
Gjest Krampus Skrevet 2. september 2019 #7 Skrevet 2. september 2019 Barbering er grusomt. Voksing eller epilering er det eneste som duger. Lite er styggere og vondere enn en sår, kvisete piggete vulva. Ser ut som et sykt pinnsvin.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #8 Skrevet 2. september 2019 Jeg går til suggaring, kjempe herlig å slippe å stress med det hjemme. Men om DU vil ha hår, så er det ditt valg. Ikke kjæresten din sitt Anonymkode: 8cb77...800 2
ToMan Skrevet 2. september 2019 #9 Skrevet 2. september 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Litt for mange her inne som er opptatt av fagspråket tydeligvis. Ja har skjønt det der jeg også 😉 Men går vel egentlig greit å bare kunne kalle det ei fitte også.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #10 Skrevet 2. september 2019 Epilator er døden der nede😩 Anonymkode: 08dfe...8d4 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #11 Skrevet 2. september 2019 Hadde aldri barbert meg for en mann. Anonymkode: 59a41...cc8 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #12 Skrevet 2. september 2019 Vaginaen har ikke hår. Hvor har du vært da skolen underviste i anatomi? Anonymkode: 533ef...c38
Scoops Skrevet 2. september 2019 #13 Skrevet 2. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg går til suggaring, kjempe herlig å slippe å stress med det hjemme. Men om DU vil ha hår, så er det ditt valg. Ikke kjæresten din sitt Anonymkode: 8cb77...800 Hvordan er det ? Noe vondt ?
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #14 Skrevet 2. september 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vaginaen har ikke hår. Hvor har du vært da skolen underviste i anatomi? Anonymkode: 533ef...c38 Du er litt sent ute... Anonymkode: df7e0...4dd 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #15 Skrevet 2. september 2019 5 minutter siden, Scoops skrev: Hvordan er det ? Noe vondt ? Klart det er vondt, men det er der og da, også går det over. Elsker følelsen etterpå 😃 Også blir hårene så myke ❤️ Anonymkode: 8cb77...800
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #16 Skrevet 2. september 2019 Ville anbefalt deg å barbere med barberhøvel. Voksing er forferdelig på sånt sted. Tipper du bruker ordet vagina for hele sulamitten der nede, så ble litt feil ordvalg her på KG 😂 Anonymkode: 335d4...c3d
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #17 Skrevet 2. september 2019 Voksing på salong. Hvorfor utelukker du det? Beste jeg har gjort. Anonymkode: 9777c...42d
Påkrevd Skrevet 2. september 2019 #18 Skrevet 2. september 2019 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde aldri barbert meg for en mann. Anonymkode: 59a41...cc8 Hvorfor ikke? Er du en sånn som aldri gjør noe en mann ønsker, fordi det er en mann?
Jerry Lee Skrevet 2. september 2019 #19 Skrevet 2. september 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du hår i vaginaen en så har du seriøst et hårproblem😂 Anonymkode: 2b16b...77b
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #20 Skrevet 2. september 2019 2 timer siden, ToMan skrev: Ja har skjønt det der jeg også 😏 Men går vel egentlig greit å bare kunne kalle det ei fitte også. Jeg skjønte også at du skjønte😏, synes derfor at de som gjerne vil kalle området vagina i dagligtale, bør kunne gjøre det, i stedet for vulva, som er et dårlig ord. Men fitta er beste valg. Anonymkode: 66c1d...e12 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå