Gå til innhold

Var( er) det mye sosialt på studiet på studiet ditt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

- gruppearbeid/kollokvier

- sammenkomster/fester

osv

Anonymkode: fd6b9...f85

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke peiling, følger ikke med. Ser det kommer events opp på Facebook av og til da, så er vel noe.

Anonymkode: 2fc3c...ed7

Skrevet (endret)

Vi har bare arbeidskrav i grupper og mye gruppearbeid utenom (typ refleksjon, rollespill, caser). 

Lite sammenkomster/fester som jeg får med meg, men jeg er litt eldre enn de fleste og orker ikke sånt, så mulig det går meg hus forbi. 😂

Når det har blitt arrangert noe spesifikt har jeg deltatt, (sommerfest og julebord)  men da var det få som kom, kanskje 15 stk. 

Endret av Rørleggerfrue
Skrevet

Studerer på nett, og det her heldigvis ikke noe sosialt, utover at vi må gjøre gruppeoppgave (men gjøres via messenger, og vi gjør hver vår del). Er veldig glad jeg slipper tvangssosialisering. ;)

Skrevet

Da jeg studerte var det mer fest enn lesing... Så å si hver uke i 4 år var vi på by’n fredag og lørdag, på studentkroa tirsdag og torsdag. Og så var det spill-/filmkvelder eller bare «henging» hjemme på hverandres hybler på onsdager. Livet var en lek! Tenker tilbake på studietiden med et smil og fikk venner for livet 🙂 Alle i min gjeng fullførte og bestod! 

Anonymkode: 4ef32...c6b

Skrevet

Nå fokuserer jeg KUN på studiet, ellers faller jeg utenfor. Det sosiale med andre er ikke viktig for meg utenom skolen. Der bruker jeg tiden på andre mennesker.

Anonymkode: 8d8e7...788

Skrevet (endret)

Endret av Moonwalker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...