AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #1 Skrevet 2. september 2019 - gruppearbeid/kollokvier - sammenkomster/fester osv Anonymkode: fd6b9...f85
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #2 Skrevet 2. september 2019 Har ikke peiling, følger ikke med. Ser det kommer events opp på Facebook av og til da, så er vel noe. Anonymkode: 2fc3c...ed7
Walterwhite Skrevet 2. september 2019 #3 Skrevet 2. september 2019 (endret) Vi har bare arbeidskrav i grupper og mye gruppearbeid utenom (typ refleksjon, rollespill, caser). Lite sammenkomster/fester som jeg får med meg, men jeg er litt eldre enn de fleste og orker ikke sånt, så mulig det går meg hus forbi. 😂 Når det har blitt arrangert noe spesifikt har jeg deltatt, (sommerfest og julebord) men da var det få som kom, kanskje 15 stk. Endret 2. september 2019 av Rørleggerfrue
SPOCA Skrevet 2. september 2019 #4 Skrevet 2. september 2019 Studerer på nett, og det her heldigvis ikke noe sosialt, utover at vi må gjøre gruppeoppgave (men gjøres via messenger, og vi gjør hver vår del). Er veldig glad jeg slipper tvangssosialisering.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #5 Skrevet 2. september 2019 Da jeg studerte var det mer fest enn lesing... Så å si hver uke i 4 år var vi på by’n fredag og lørdag, på studentkroa tirsdag og torsdag. Og så var det spill-/filmkvelder eller bare «henging» hjemme på hverandres hybler på onsdager. Livet var en lek! Tenker tilbake på studietiden med et smil og fikk venner for livet 🙂 Alle i min gjeng fullførte og bestod! Anonymkode: 4ef32...c6b
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #6 Skrevet 2. september 2019 Nå fokuserer jeg KUN på studiet, ellers faller jeg utenfor. Det sosiale med andre er ikke viktig for meg utenom skolen. Der bruker jeg tiden på andre mennesker. Anonymkode: 8d8e7...788
annebanane Skrevet 3. september 2019 #7 Skrevet 3. september 2019 (endret) . Endret 5. august 2020 av Moonwalker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå