Gå til innhold

Folk som leverer lånte ting tilbake ødelagt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir forb... Skal aldri låne noe bort mer.... Måtte bare få frustrasjonen ut

Anonymkode: 3e2a8...f20

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært borti den selv. Lånte bort en bok til en bekjent. En fagbok til over tusen kroner. Jeg har ikke høy standard når det kommer til slitasje på bøker. Bøker skal se ut som om de er lest, men hun lånte en ganske dyr fagbok av meg.

Da jeg fikk den tilbake, hadde hun veltet en kaffekopp (mulig det var en hel kanne for hele boken var brun og seig) over den slik at alle sidene var klistret sammen. Da jeg prøvde å rive dem fra hverandre, ble sidene ødelagt og uleselege.... Hun hadde ikke prøvd å tørke den en gang.... Da jeg konfronterte henne med det, sa hun jeg var pirkete. Måtte gi opp å be om pengene tilbake til slutt. 

Har opplevd det med andre ting og. Nå låner jeg aldri bort ting jeg er redd for. 

Skrevet

Lånte bort en lader fikk den igjen i deler, høyttrykkspylern ble frostskadd da den ble lånt bort, tilhenger punktert og med knust lykt, fellesnevneren var tilbake melding om tingene de lånte var slik da de lånte det, så da blir det påstand mot påstand, skal også sies jeg må hente ting  selv da det aldri kommer tilbake selv 😤

En kjenning lånte bort bilen sin, å fikk den igjen med svær bulk

Skrevet

Derfor jeg aldri-jeg gjentar aldri-låner ting av andre.

Venninner maser om at da jeg låne den og den tingen av dem- Men da får de kontroll over meg og jeg i en avhengighet til dem. Og det ønsker jeg ikke.

Anonymkode: 5c5f4...e86

Skrevet

Jeg låner heller ikke mer. Liker ikke låne bort heller. Låner kun bort ting jeg kan «miste». 

Skrevet

Ei venninne lånte med seg to dyre bøker på jobb i utlandet. Jeg visste ikke at hun hadde gjort det, før jeg så de mangla i bokhylla(vi bodde sammen) Da hun kom hjem igjen sa hun at hun hadde glemt igjen bøkene. Ikke beklaget hun seg, og ikke kjøpte hun nye bøker til meg heller. Kan tilføye at hun en annen gang lånte en kul vintage skinnjakke da hun skulle på by'n,hun rota den bort og jeg måtte mase på henne for å få henne til å ta kontakt med nattklubben dagen etter. Det gadd hun ikke, jeg måtte ned på utestedet og gå gjennom hittegodskassen deres, men jakka var borte. Hun kjøpte ikke ny til meg. 

Vi har ikke kontakt i dag! 

Anonymkode: 056ca...6b9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...