Gjest sandymor Skrevet 2. september 2019 #1 Skrevet 2. september 2019 Hvordan få dere menn med på leken (selv sexlysten mangler?). Jeg snakker om mest menn i forhold, hvordan vil dere bli tent på hjemmebane? Men også single, hva ville dere foretrukket. Selv etter en lang dag på jobb og dårlig søvn... Dersom sexlysten mangler, kan dette snus om, eller er det dead run?
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #2 Skrevet 2. september 2019 4 minutter siden, sandymor said: Hvordan få dere menn med på leken (selv sexlysten mangler?). Jeg snakker om mest menn i forhold, hvordan vil dere bli tent på hjemmebane? Men også single, hva ville dere foretrukket. Selv etter en lang dag på jobb og dårlig søvn... Dersom sexlysten mangler, kan dette snus om, eller er det dead run? Vel, når jeg ikke er i humør mister jeg lysten fordi jeg må please dama også... som jo er en selvfølge, men det gjør det også til en "jobb" hvis du skulle tent meg måtte jeg på en måte sluppet å jobbe - men da ødelegger det jo en del av gleden for deg! Dog kan man ofte bli tent når man først er igang da Anonymkode: 8aeaf...161
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #3 Skrevet 2. september 2019 Jeg vil si det er lurt å ikke være alt for pågående, og starte med litt lett beføling. Når den blir litt stiv gå over til rolig suging. Når den er stiv nok spør om du kan ri. Hvis du vil og han ikke er gira så må nok du både ta initiativet og samtidig gjøre "jobben" under akten. Sørg for at du får orgasme uten at han må gjøre masse jobb. Den evinnelige jobbinga for å gi dama orgasme er nok en dreper for sexlysten til mange menn i forhold. Hvis dere klarer å snu det til at han ikke trenger å bekymre seg og jobbe hardt for din orgasme kan sexlivet fort blomstre opp igjen 🎊 Anonymkode: 50353...78f 1
Gjest Paramount Skrevet 2. september 2019 #4 Skrevet 2. september 2019 Vær i godt humør, vær positiv, og kle deg fristende. La det virke noen minutter. Se hva som skjer.
Hr. Aktiv Skrevet 2. september 2019 #5 Skrevet 2. september 2019 Når jeg var i forhold så gjorde jeg mye for at dama skulle ha det bra. Når jeg ikke hadde lyst så kunne jeg jo hjelpe henne uten pikken involvert. Jeg kan jo kose, slikke osv. selv om jeg ikke har lyst på sex. Når man er i et forhold så må man kunne gi litt også og ikke bare ta. Så derfor gjorde jeg sånn. Hun har jo sine lyster også så man må være villig til å hjelpe og ikke bare gjøre det som faller best for seg selv. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå