AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #1 Skrevet 2. september 2019 De vil de skal ha de på fra morgenen av, da de ikke skifter til gymklær i første klasse. Ser debatten ang joggebukser og lurer fælt på hvorfor det ikke er greit å ha på det? Her er det gym 3/5 dager i uken. Hvilke bukser skal jeg ellers ta på skolegutten? Hvilke bukser kjøper dere, fra hvor? Legg gjerne ved link om du orker. Anonymkode: ff1bc...cc7
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #2 Skrevet 2. september 2019 Ser forresten at man kan få vanlige joggebukser på vanlige kjedebutikker til alt fra 75kr til 200/250kr. Men de er helt vanlige joggebukser. Er det forventet og «penere» om man kjøper fra Hummel til 350kr stk? Anonymkode: ff1bc...cc7
ekkoet Skrevet 2. september 2019 #3 Skrevet 2. september 2019 (endret) Min 2.klassing går i joggebukser hver dag - veldig mange gutter gjør dette på skolen hans. Buksen de fleste går i er nok den joggebuksen som fotballaget bruker, vi har selv 3 stk av denne (som er hummelbuksen som du nevner). Men han har umbro, nike og andre mer vanlige H&M-joggebukser. Bruker lite dongeri selv om vi prøver å få dette på ham, da blir det helle stoffbukser som er en mellomting av jogge- og penere Endret 2. september 2019 av ekkoet 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #4 Skrevet 2. september 2019 Joggebukser, myke bukser (fløyel, bomull), vide bukser, tights, strømpebukser og skjørt/kjole (jenter da), strømpebukser og shorts. Alt annet enn trange stive olabukser. Han behøver ikke å gå i en stygg joggebukse hver dag selvom han må kunne løpe. Joggebukser er ok hvis de er ok. Anonymkode: 58f4f...917
GammelKaktus Skrevet 2. september 2019 #5 Skrevet 2. september 2019 Jeg liker ikke jobbebukser, det gjør heller ikke sønnen min. Men den ene dagen i uka han har brukt det er gymdagen og på trening. Vi kjøper Hummel/Adidas, det er fordi disse holder godt i vask.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #6 Skrevet 2. september 2019 Vi har noen joggebukser fra HM i bomull og noen fra Adidas (på bilde) som er tynnere i stoffet. Anonymkode: bee0b...a8f
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #7 Skrevet 2. september 2019 Yogapants sitter mye bedre på en slappe joggebukser. Anonymkode: 420bd...64b
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #8 Skrevet 2. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: De vil de skal ha de på fra morgenen av, da de ikke skifter til gymklær i første klasse. Ser debatten ang joggebukser og lurer fælt på hvorfor det ikke er greit å ha på det? Her er det gym 3/5 dager i uken. Hvilke bukser skal jeg ellers ta på skolegutten? Hvilke bukser kjøper dere, fra hvor? Legg gjerne ved link om du orker. Anonymkode: ff1bc...cc7 Du driter i hva disse snobbene sier om joggebukse og kjører på med det! Mine barn er veldig glad i «fotballbukser» type hummel og Umbro. Ellers går det i joggebukser her siden de bor på fotballbanen 😃 https://www.sportmann.no/produkt/hummel-core-fotballbukse_952976?attr1_id=75 Anonymkode: 763ef...aee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå