Gå til innhold

Når partiet Venstre vil ha fri flyt av narkotika, da burde de få til fri flyt av både røyk, alkohol og sex også.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når partiet Venstre vil ha fri flyt av narkotika, da burde de få til fri flyt av både røyk, alkohol og sex også.

Venstre - vi lar Norge flyte fritt...

PS!Hvorfor vil de være så mijøbeviste når de lager så mye søppelforslac selv????

Anonymkode: eafce...fe5

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil du kalle det "fri flyt" av sprit i dag siden voksne mennesker har lov til å kjøpe alkohol?

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, linsejesus skrev:

Vil du kalle det "fri flyt" av sprit i dag siden voksne mennesker har lov til å kjøpe alkohol?

Siden Venstre er så for fri flyt så mener jeg at ALLE SKAL FÅ KJØPE. Alt fra de får sin første 100-lapp til de sitter på gamlehjemmet. Det er Venstres tankegang..

For et søppelparti!!!!!!

• Liker 1
Skrevet

Vil ikke ha noen av de tingene. Det er virkelig ingen av de tingene du har oppsummert som jeg bryr meg om...

Så hvilket parti skal en da stemme?

Anonymkode: 8a8ea...7bd

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil ikke ha noen av de tingene. Det er virkelig ingen av de tingene du har oppsummert som jeg bryr meg om...

Så hvilket parti skal en da stemme?

Jeg kommer IKKE til å stemme i år.....jeg er lei både beskyldinger på andre partier osv.. hadde de snakket om sitt eget partprogram da skal de få stemmen min, men så lenge de ikke gjør det....kommer jeg til å ta med hunden på fjelltur valgdagen. Den turen har jeg mye mer igjen for enn dette politiske søppla som er her i landet...

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg kommer IKKE til å stemme i år.....jeg er lei både beskyldinger på andre partier osv.. hadde de snakket om sitt eget partprogram da skal de få stemmen min, men så lenge de ikke gjør det....kommer jeg til å ta med hunden på fjelltur valgdagen. Den turen har jeg mye mer igjen for enn dette politiske søppla som er her i landet...

Du sier noe... Det virker som alle blir tatt for å lyve om ett eller annet. De holder ikke løfter liksom.

Men så er det jo at folk sier at man ikke har rett til å klage over noe, dersom man ikke stemmer...

Det viktigste for meg er helsevesenet og gode jobbtilbud for alle.

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du sier noe... Det virker som alle blir tatt for å lyve om ett eller annet. De holder ikke løfter liksom.

Men så er det jo at folk sier at man ikke har rett til å klage over noe, dersom man ikke stemmer...

Det viktigste for meg er helsevesenet og gode jobbtilbud for alle.

Men blir vi lyttet til???

De skrur på opp avgiftene, legger ned arbeidsplasser, og ikke minst lager samfunnet enda mer komplisert med den papirmølla som de steller i stand. Det er de gjør på landsbygda...

Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Siden Venstre er så for fri flyt så mener jeg at ALLE SKAL FÅ KJØPE. Alt fra de får sin første 100-lapp til de sitter på gamlehjemmet. Det er Venstres tankegang..

For et søppelparti!!!!!!

Hvorfor tror du Venstre vil at alle skal få kjøpe?

(Det er for øvrig slik situasjonen er i dag, det finnes ikke aldersgrenser eller prisreguleringer på cannabis.)

Når det gjelder alkohol og tobakk tror jeg de i hovedsak støtter dagens ordninger. Så vidt jeg kan komme på i farten er det bare FrP som vil gjøre alkohol og tobakk billigere og lettere tilgjengelig.

Skrevet

Skal man ikke stemme har man heller ikke lov til å klage.

Anonymkode: 80b5f...8b1

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, linsejesus said:

Hvorfor tror du Venstre vil at alle skal få kjøpe?

(Det er for øvrig slik situasjonen er i dag, det finnes ikke aldersgrenser eller prisreguleringer på cannabis.)

Når det gjelder alkohol og tobakk tror jeg de i hovedsak støtter dagens ordninger. Så vidt jeg kan komme på i farten er det bare FrP som vil gjøre alkohol og tobakk billigere og lettere tilgjengelig.

Dette er et uærlig argument. Det er svært få norske borgere som ønsker å kjøpe et ulovlig produkt, selv om det er tilgjengelig på døgnbasis. Du snakker om individer som er villige til å ta risikoen ved å bli anmeldt.

Unge venstre ble referert i en nettavis igår (jeg husker ikke hvilken), der de uttalte i en debatt at ikke bare skulle de gjøre cannabis lovlig, men de skulle også gjøre det avgiftsfritt. Det er ikke forenlig med god ruspolitikk.

Hadde vil likt det om partiene gikk inn på skoler med hovedparole om fjerning av alkoholavgift eller tobakksavgift? Det er mulig at unge venstres valgparole er lovlig - men den er uhyre uklok.

At moderpartiet nå taler mot anbefalinger fra fagfolk er også foruroligende.

Anonymkode: df425...563

• Liker 1
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

PS!Hvorfor vil de være så mijøbeviste når de lager så mye søppelforslac selv????

Ja, la oss heller fortsette med en ruspolitikk som ikke fungerer. Det er mer behagelig for deg at flest mulig av de rusavhengige dør av overdose grunnet en poltikk som vanskeliggjør ordnede forhold? 

Du virker lite belest, anbefaler deg at du setter deg inn i utviklingen og resultatet de landene som har legalisert dette kan dokumentere. 

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Venstre vil ikke støtte noe slikt. De bedriver i likhet med FrP med en form for selektiv liberalisme, hvor de kun er liberale i saker de støtter selv, mens de i andre saker er svært autoritære og hyler opp om mer reguleringer og forbud. At Venstre fikk gjennomført forbud mot pelsdyroppdrett er et godt eksempel på dette.

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal man ikke stemme har man heller ikke lov til å klage.

Anonymkode: 80b5f...8b1

Jo

Anonymkode: 451c0...ba4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...