Ripse Skrevet 1. september 2019 #1 Skrevet 1. september 2019 Leser du horoskop? Jeg synes det er litt morsomt å lese. Noen ganger stemmer det litt, andre ganger er det helt på jordet. Hvilke horoskop leser du?
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #2 Skrevet 1. september 2019 Hvilke horoskop leser du da? Anonymkode: f2eab...870
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #3 Skrevet 1. september 2019 https://sol.no/horoskop Anonymkode: 96fea...a7c
Ripse Skrevet 1. september 2019 Forfatter #4 Skrevet 1. september 2019 Jeg leser KK, minfremtid.no og innimellom Elle. Har også lest Cosmopolitan. Den tarotgreia der har faktisk truffet skremmende bra noen ganger Har pleid å lese i aviser og ukeblader da jeg var yngre. Det er litt just for fun altså, jeg legger ikke livet og skjebnen min i hva horoskopene sier
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #5 Skrevet 1. september 2019 Jeg leser aldri horoskop, for stort sett er det generelt Pisspreik. Jeg hadde dog en venninne som kunne det med å spå. Hun bare visste ting ved å holde meg i hånda. Hun forutså spontanaborter og hun så at jeg kom til å ende opp med to barn av hvert kjønn som var født med 11-års mellomrom. Hun så også at jeg etterhvert som barna ble voksne at jeg flyttet til Syden. Hun nevnte Gran Canaria. Og i mine voksne år tenker jeg mer og mer på å flytte dit. Venninnen min døde for mange år siden. Hun fikk aldri vite at jeg fikk en gutt og en jente. Med 11 års mellomrom. I skrivende stund er jeg på utkikk etter hybel/leil på Granca Anonymkode: f2eab...870 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå