Gå til innhold

Minerva Grey er gift!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lythande og jeg var i kirken og kikket på Minerva Grey gifte seg i dag. Hun var mildt sagt en nydelig brud! Har tatt bilder, som jeg legger ut så furt de er fikset og lastet opp! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok en del bilder, men har vært selektiv... ;)

Bildene dere kan se på er her:

Linken med bildene er slettet. Det er ikke lov og identifisere andre brukere i form av bilder, uten deres tillatelse.

Remyline Moderator

Skrevet

lunacia har fått lov av bruden. ;)

Skrevet

Det har jeg. Fikk en bekreftelse i dag om at det å legge ut bildene var helt greit.

Skrevet

:sur:

Så irriterende, nå ble jeg jo bare så nysgjerrig!!! Håper vi får se bilder snart! :wink:

Benytter anledningen til å gratulerer brud & brudgom med den store dagen nok en gang!!!

Gjest Gjesta
Skrevet

Gratulerer så mye! :dagensrose:

Og jeg fikk titta på bildene før de ble "sletta" - nydelig brud! :Nikke:

K

Skrevet
Jeg tok en del bilder, men har vært selektiv... ;)

Bildene dere kan se på er her:

Linken med bildene er slettet. Det er ikke lov og identifisere andre brukere i form av bilder, uten deres tillatelse.

Remyline Moderator

lunacia har fått tillatelse av Minerva til å legge ut bildene på KG - jeg var til stede da det ble gitt.

Skrevet

Åhhh...fine bilder! Ei flott brud, og fint par!

:hjerter:

Gjest Søta - ikke logget in
Skrevet

Så flott!!!

Ble artige og flotte bilder med såpebobler.. Må nok bruke de jeg har kjøpt!

Skrevet
Så flott!!!

Ble artige og flotte bilder med såpebobler.. Må nok bruke de jeg har kjøpt!

Såpebobler?

*slenger over et par briller*

Skrevet

Tusen takk, alle sammen!

Var en stressende, men fantastisk dag!

Kommer oppdatering om en dag eller to, men nå er vi på vei til lokalet for litt opprydding.

Klarte det mesterstykket å ha stort bryllup hvor både min litt konservative norske slektninger, mine litt 'kulere' svenske slektninger, og alle våre jevnaldrende venner var fornøyde!

Alle tanter og foreldre var knall fornøyde, vennene var imponert og alt gikk faktisk knirkefritt!

På selve dagen, vel og merke...

Bryllupsforberedelser på fredag 13. er faktisk ikke å anbefale... :-?

Til tross for 4 timer søvn natten i forveien gikk alt bra, og jeg klarte å nyte dagen så godt det lar seg gjøre når man tross alt har ti tusen ting å tenke på!

Men vielsen gikk fint, fotograferingen gikk kjempebra (føler vi), og både taler og vals og kakekutting gikk helt etter programmet.

Så tusen takk for alle lykkeønskninger og komplimenter - vi er kjempeglade i dag begge to!

Og kjære moderator - de har tillatelse til å legge ut alle bilder de kan finne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...