Gå til innhold

Lilith!

Hilde

Anbefalte innlegg

Tusen takk for gode råd en gang før jul, jeg har fått ny og bedre hud! :bukke:

(Skin smoothing cream og ultracalming cleanser viste seg å passe perfekt til meg.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Supre produkter, ikke sant? Så fint at de har hjulpet deg.:)

Selv kjøpte jeg en fuktighetskrem fra Chanel her (til nesten 500 kroner), og angrer bittert. Hva gjør man ikke når man kjeder seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en god del bomkjøp i mitt liv, og for et par år siden ga jeg opp, og har brukt nesten utelukkende apotekprodukter etter det. Men siden jeg har litt "håpløs" hud var det på tide å finne noe som fungerte 100%, og det har jeg gjort nå gitt! (Og når det først fungerer er det i grunn ikke så dyrt heller, mye dyrere å kjøpe nytt i hytt og pine fordi man ikke er helt fornøyd.)

Cleanser'en har jeg nok helt til neste århundre (hvor lenge varer egentlig sånt?), for jeg bestilte ved en feiltakelse en svææær flaske.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Cleanser'en har jeg nok helt til neste århundre (hvor lenge varer egentlig sånt?), for jeg bestilte ved en feiltakelse en svææær flaske.. :ler:

Den varer i over et halvt år, i hvertfall. Nå har jeg hatt min mye lenger enn det, men har brukt litt andre renser innimellom. Men mellom 6 og 9 måneder, vil jeg si. Den største kremtuben varer også ca 6 mnd hvis du bruker den morgen og kveld. Jeg digger drøye produkter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har den lille kremtuben, men det er fortsatt endel igjen i den, så den er veldig drøy ja. Når den er tom går jeg nok til innkjøp av den store. (Kanskje jeg er like heldig som forrige gang, pakken gikk rett igjennom tollen.. :-) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...