Gå til innhold

FrP og onkel skrue sitat...

Anbefalte innlegg

Skrevet

FrPs partiprogram er forenelig med mange av Onkel Skrues sitater...... 

20190901_200509.jpg

Anonymkode: af09d...f6d

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Faktisk er FrP sleipeste enn B-gjengen.... 

20190901_201654.jpg

• Liker 2
Skrevet

Valgkamp på barnehagenivå? Vet du, de har ikke stemmerett enda.

En liten MDGˋer på desperat stemmejakt. Litt søtt, men også veldig rart å se på.

Var nok lurt av deg å ta denne som AB...

Skrevet

Bytt ut medarbeidere med passasjerer og man skulle nesten tro det er snakk om VY. Eller NSB som FRP har vært travelt opptatt med å privatisere og selge unna.

Anonymkode: eff85...176

Skrevet

Og du er en frper fullstendig uten humor. Ville aldri stemt MDG, de er jo splitter pine sprø..  

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ville aldri stemt MDG, de er jo splitter pine sprø..  

Hvorfor det?

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Wagner skrev:

Hvorfor det?

Fordi selv om det er bra å tenke miljø så vil den politikken styre dette samfunnet nedenom. Det må være forenelig at folk får til livene sine, er noe verd ,men samtidig tar hensyn til miljøet. Mennesker går triste skjebner i møte mens MDG er opptatt av verandakasser. Verandakasser er bra, det er ikke det. Så er de for legalisering av hasj. Hasj er hvertfall ikke middelet for å få folk mer effektive. 

Og så tar de fly på ferie selv. 

Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi selv om det er bra å tenke miljø så vil den politikken styre dette samfunnet nedenom.

Kanskje det er det man trenger? En reduksjon i levestandard altså. Om alle på jorden hadde hatt samme levestandard som USA så ville jorden bare taklet en populasjon på 1-2 milliarder.

En skulle tro at det ville være upopulært å gå til valg med reduksjon i levestandard som kjernesak.

Men velgerne fosser jo til partiet så det er åpenbart flere av oss som tenker at det er lurt.

De  vil feks fjerne kjøtt fra kantiner i offentlig sektor i min by.

For 10 år siden ville jeg også tenkt "de er jo sprø!" jeg også om noen politikere hadde det som kjernesak. Men nå har jeg lest så mange studier at jeg vet at vi har et overkonsum av kjøtt, et så stort konsum at det kveler naturen og miljø.

Skrevet

Nå får det være nok, FrP er et hedersparti!

Hmm.....merket liksom at FrP og "heders-" ikke passet helt sammen der :P 

Anonymkode: fc732...31e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...