Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå mener jeg det å se mer på en kvinne enn normalt lenge, søke blikkontakt osv.

Glor du på kvinner du synes er stygge eller på andre måter uattraktiv? 

Anonymkode: eabcd...26d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uattraktive kvinner har behov for blikk de også.😊

Anonymkode: 828b8...494

• Liker 3
Skrevet (endret)

Jeg titter alltid på kvinnene rundt meg, fordi jeg liker å smugtitte på pene jenter. Du må derimot være ganske pen for jeg glor, men det hender av og til jeg ser en slank, blond, 20-something som øynene ubevvist hekter seg på. Enda bedre er det når jeg har på meg solbriller.

Sorry, men overvektige eller 4/10 jenter er luft for meg.

Endret av Oisann
Skrevet

Rumpe og underliv, spesielt venusberg.

Anonymkode: dd331...40d

Skrevet
3 minutter siden, Oisann skrev:

Jeg titter alltid på kvinnene rundt meg, fordi jeg liker å smugtitte på pene jenter. Du må derimot være ganske pen for jeg glor, men det hender av og til jeg ser en slank, blond, 20-something som øynene ubevvist hekter seg på. Enda bedre er det når jeg har på meg solbriller.

Sorry, men overvektige eller 4/10 jenter er luft for meg.

:popcorn:

• Liker 2
Skrevet

Min erfaring som en attraktiv kvinne er at de fleste menn ser bort, av respekt, de som ikke gjør det ser på mine lange bein, timeglass figur og bryster..

Anonymkode: 2ff65...33b

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min erfaring som en attraktiv kvinne er at de fleste menn ser bort, av respekt, de som ikke gjør det ser på mine lange bein, timeglass figur og bryster..

skryting much? 

• Liker 8
Skrevet
1 minutt siden, mellomtomater67 said:

skryting much? 

Nei, bare realiteten, som du illustrerer her er det sikkert er veldig vanskelig å forholde seg til for kvinner som ikke får samme oppmerksomhet fra menn..😉

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, bare realiteten, som du illustrerer her er det sikkert er veldig vanskelig å forholde seg til for kvinner som ikke får samme oppmerksomhet fra menn..😉

Not really 🤭

Anonymkode: e527e...699

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, mellomtomater67 skrev:

skryting much? 

What?! Så de som ser bort, gjør det av respekt fordi du er så sykt attraktiv? Prisen for mest innbilske kvinne går til....☝️🍾🎉

Anonymkode: c9ab8...935

• Liker 13
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja det stemmer med min erfaring som kjempepen mann og. Ingen ser på meg av respekt. 

Anonymkode: a0748...f0f

• Liker 3
Skrevet

Et mer interessant spørsmål er hva som får jenter til å glo/stirre se mer enn normalt? Og hvem skal se vekk først og hvorfor? Hahah

Skrevet

Jeg blir noen ganger glodd på av menn og jeg er ikke attraktiv der jeg går med det fettete håret mitt oppsatt i en ball (og jeg har tynt hår, med andre ord er ballen bare en knopp), hettegenser og joggebukse som ikke viser noe og sløve, deprimerte blikk. Så vi "stygge" blir glodd på vi også, haha! 

Selv stirrer jeg ikke så ofte, men tok meg selv i å stirre på en veldig attraktiv mann forleden. Det var på trikken. Han var like høy som meg, hadde skinnjakke på seg og et tydelig arr i ansiktet. Kjempe kort hår (typ et par cm) og veldig symmetrisk, pent ansikt. Han var kjempe kjekk og jeg slet med å holde blikket borte. Isblå øyne hadde han også. Modellpen, samtidig som han var kriminellpen. :P 

Anonymkode: 18a13...12b

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir noen ganger glodd på av menn og jeg er ikke attraktiv der jeg går med det fettete håret mitt oppsatt i en ball (og jeg har tynt hår, med andre ord er ballen bare en knopp), hettegenser og joggebukse som ikke viser noe og sløve, deprimerte blikk. Så vi "stygge" blir glodd på vi også, haha! 

Selv stirrer jeg ikke så ofte, men tok meg selv i å stirre på en veldig attraktiv mann forleden. Det var på trikken. Han var like høy som meg, hadde skinnjakke på seg og et tydelig arr i ansiktet. Kjempe kort hår (typ et par cm) og veldig symmetrisk, pent ansikt. Han var kjempe kjekk og jeg slet med å holde blikket borte. Isblå øyne hadde han også. Modellpen, samtidig som han var kriminellpen. :P 

Og jeg vet jeg blir glodd på fordi jeg ikke er attraktiv altså, haha. Noen ganger føler man for å se på de mindre attraktive også regner jeg med... 

Skrevet

Eneste testen som funker, møt dem i blikket, og se om de ser ned

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Not really 🤭

Anonymkode: e527e...699

Det oser av forakt her, fra typisk norske feite og sjalu kvinner her, som vanlig..😂🤣

• Liker 2
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hahahaha hahaha. Beste ever. 

Sikker på at de ikke bare syntes du er slutty eller har overlegen holdning? 

Anonymkode: d6d8e...0d4

• Liker 7
Skrevet

Jeg ser ekstra på jenter jeg syns har fin hud, pene former, pent ansikt osv.

Jeg glor så og si aldri på jenter fordi jeg syns de er stygge. Har snakket med jenter som sier de tror folk stirrer fordi de er feite, men jeg har aldri glodd på en jente fordi jeg syns hun er stygg, med mindre hun har verdens største vorte på nesa, eller er Norges tykkeste dame. 

Jeg glor fordi jeg har lyst, fordi utseende er pent å se på.

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Hahahaha hahaha. Beste ever. 

Sikker på at de ikke bare syntes du er slutty eller har overlegen holdning? 

Anonymkode: d6d8e...0d4

Jepp..er sikker..😂🤣

Men det menn liker aller best med meg er at jeg ikke er en sjalu og bitter kvinne, som trenger å ta hatet ut her på KG, feks.og som ikke sliter med overvekt og er uten evne til å ta vare på meg selv forøvrig..😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...